Ik heb sinds kort Magix Video de Luxe Pro 2013. Hierbij werd een Effecten CD-bijgeleverd van Adorage (nr.13) Ik heb al in mijn bezit 1-12 Adorge. Nummer 13 wil er maar nier inkomen. Hij is wel driftig aan het laden maar alleen de effecten 1-12 werken.

Voormalige gebruiker schreef op 29.04.2013 om 17:47 uur

Waarom kan ik in deze rubriek geen vragen stellen over bijgeleverde software zoal Adorage nr. 13.

Gaat om ongeldige tekst staat hier boven aan de pagina. Hoezo ongeldige tekst? Dit is een gewone vraag

over een niet werkende Adorage CD die is bijgeleverd met Video de Luxe Pro 2013.

Ik ben in het bezit van Adorage 1 - t/m 12 die wel werkt. Nr 13 gaat wel laden tijdens de installatie maar is nergens terug te vinden in VDL 2013 !!

Weet hier iemand raad?

Theo Weidema.

Reacties

mi-bo schreef op 29.04.2013 om 19:30 uur

Beste, een vreemd verhaal dat adorage 13 niet werkt, heeft u het wel goed geinstalleerd, op mijn PC werkt het prima,

gr

Voormalige gebruiker schreef op 07.03.2014 om 00:36 uur

Ik vraag mij af hoe Magix dit probleem zou kunnen oplossen

Zowel met XP-Proffessional als met Windows 7- krijg ik steeds de mededeling dat Adorage het Serie nummer niet herkend wordt - terwijl dit de originele InstallatieCD is die er door Magix als extra bij geleverd is. Met daarop duidelijk het Serienummer Als ik naar de Website van Adorage kijk:  blijkt dat ze daar een plugin voor Magix hebben maar vreemd genoeg niet voor Magix Video de Luxe 2013 PLUS- wel voor de latere versies!

Het is en blijft voor mij dan ook een raadsel waarom deze CD zich niet laat installeren- met de mededeling dat het een fout serienummer is.....

Met vriendelijke groet,

Theo Weidema.

mi-bo schreef op 07.03.2014 om 08:47 uur

Beste,
de serienummer heeft vaak aan het einde een O (letter)in plaats van een 0( cijfer)( of andersom).
mocht het helemaal niet lukken, dan kunt u het beste een ticket aanlaten maken
https://support2.magix.com/customer/nl/node/216613
en dan kunnen de juiste mensen U advies geven,
succes met het mooie MAGIX product,

en dan kunnen de juiste mensen U advies geven, 

succes met het mooie MAGIX product,

Voormalige gebruiker schreef op 07.03.2014 om 16:41 uur

Hallo Theo,

U kunt in deze rubriek altijd een vraag stellen over de programma's van Magix.

Nu zal ik proberen een antwoord te geven op uw vraag.

ProDad Adorage 13 HD wordt als een bestand en niet zoals u suggeert als een Adorage CD meegeleverd  met VDL2013.

Leg de DVD in de lade van uw computer.  Installeren via: Hulp / aanvullende programma's installeren / proDad Adorage 13 HD. Bij de vraag om het serienummer geeft u het serienummer dat u bij de DVD meegeleverd heeft gekregen.

Start VDL op  plaats een fimfragment op de tijdlijn en ga u naar: effecten / proDad / proDad Adorage. Nu wordt het programma opgestart. (Het is geen stand-alone). zie foto

Succes met de veelzijdige programma's van Magix

Rob

lucky_me schreef op 12.03.2014 om 01:53 uur

Hallo

Heb je het juiste serienummer gebruikt? Normaal kreeg je er één voor de installatie van magix vdl2013 en een ander nummer voor adorage.

mvg

Luc