Ik heb net een aanbieding voor vdl 2015 ontvangen, maar gezien het aantal problemen, dat ik met 2014 heb ondervonden, die niet door Uw Technische Dienst konden worden opgelost, vraag ik mij af

eurosurvey77 schreef op 03.09.2014 om 16:23 uur

Ik heb net een aanbieding voor vdl 2015 ontvangen, maar gezien het aantal problemen, dat ik met 2014 heb ondervonden, die niet door Uw Technische Dienst konden worden opgelost, vraag ik mij af of er t.o.v. 2014 iets veranderd is met name inzake het renderen. Ook zou ik graag willen weten of er een 32-bits versie van te leveren is. (Ik heb inmiddels een 32-bits proefversie gedownload, maar daar kan ik bijna niets mee, ik heb b.v. geen geluid op het geluidsspoor). Graag spoedig antwoord, daar Uw aanbieding maar tot 10 september geldig is.

m.vr.gr.:

Ab Wieringa

Reacties

mi-bo schreef op 03.09.2014 om 17:33 uur

beste,
Het programma is nog niet in bezit van de Freaken,( wij hebben geen technische dienst alles wat wij omschrijven is uit eigen ondervindingen) wij kunnen U ook helaas geen antwoord geven, maar het verbaas mij dat U een 32 bits versie heeft gedownload, terwijl het programma totaal een besturing heeft van 64 bits
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 03.09.2014 om 22:32 uur

Beste,

Een aanvulling op Mi-Bo.

In eerdere proefversies van Magix waren niet alle functies beschikbaar. zoals b.v. het geluid. Dit zou in de nieuwe versie niet anders zijn.

gr.

Rob

wim-reijerse schreef op 04.09.2014 om 17:01 uur

Ik heb gisteren Video de Luxe 2015 aangeschaft en ben tot nu toe erg tevreden. Heb nog niet veel gedaan maar heb bv. al gemerkt dat mijn programma van Vitascene V2 Pro nu al veel beter werkt met deze 64 bit versie van Magix. Het voorrenderen ging prima. Het enige nadeel van nu is dat er geen plugins zijn voor al m'n andere software van NewBlueFX en Prodad. Alleen de Vitascene werk prima. NewBlueFX heeft me via hun Facebook laten weten wel plannen te hebben om hun programma's geschikt te maken voor de 64 bit versie van Magix. Maar dit zou Magix ook moeten aanpakken. Eigenlijk vind ik dat wel een groot gemis. Dat moet Magix zo snel mogelijk oplossen met NewblueFX en Prodad.

plagge schreef op 07.09.2014 om 16:16 uur

Ook ik heb de proefversie van VDL 2015 eens gedownload om te kijken wat ik er meer mee kan dan de teleurstellende VDL 2014 versie. Ik krijg hierbij al direct te maken met het feit dat ik beeld en geluid niet gescheiden op twee sporen krijg en zelfs geen geluid hoor., wat ik ook bij Instellingen aangeef! Alle instellingen toch nog maar eens nagelopen maar ik kan niet ontdekken waar de fout zit. Tja en als ik al geen geluid krijg heo wil ik dan een nieuw programma kunnen uitproberen? Dus voorlopig heb ik de proefversie maar aan de kant gelegd en ben weer verder gegaan met versie 2013.