Ik heb mijn video opgeslagen als een project,zodat ik daarna weer veder kan met bewerken. Alleen als ik het project open. Kan ik niks meer slepen en bewerken?

denniskraus schreef op 29.08.2013 om 12:04 uur

Ik heb mijn video opgeslagen als een project,zodat ik daarna weer veder kan met bewerken. Alleen als ik het project open. Kan ik niks meer slepen en bewerken?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 29.08.2013 om 20:16 uur

Hallo Denis,

Als ik het begrijp heb je het bestand "Naam.MVP" gekopieerd naar een andere computer om zo met je project onderweg verder te kunnen gaan. Dat kan maar dan moet je map waar je filmfragmenten of je foto's instaat ook naar de ander computer kopieren.

Zelf doe ik het zo:

1. Ik sla het project op in de map waar de filmfragementen en foto's staan.

2. Ik kopieer ook de muziek die ik gebruikt heb naar de zelfde map van de filmfragmenten.

3. Ik ga naar deze map en start het project "Naam.MVP" op via VDL

Samengevat:

Alles moet één map staan en deze op een externe drager (kan ook een USB zijn) of op de andere computer zetten waar ook VDL opstaat.

De vraag, waarom het niet kan is, omdat het project alleen verwijzingen naar filmfragmenten, foto's en muziekfragmenten en configuratie en instellingen bijhoudt.

Succes met het veelzijdige programma VDL. 

Rob

emilelucienne schreef op 30.08.2013 om 18:14 uur

Verdorie nu weet ik ook waarom mij dat vroeger nooit gelukt is .Zo zie je maar .Dank

denniskraus schreef op 01.09.2013 om 12:03 uur

Ik moet dus alles opslaan in 1 map?