Reacties

mi-bo schreef op 18.03.2022 om 12:06 uur

@adegrauwe

Beste Andre.

Van mijn bevindingen heb ik hierover een Tutorial gemaakt ( lees ipv MVDL voor U MVPX 365 )

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-men-magix-video-365-prem--1296017/

Wel een aantekening:

ABO versies wordt nooit Uw eigendom .

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( Forum Moderator )

Bol schreef op 18.03.2022 om 12:56 uur

Hallo @adegrauwe,

...Ik gebruik PROX 13, is de promotie video pro x 365 voor mij te gebruiken ?......

Nee, Video Pro X 13 is een aankoop versie en Video Pro X 365 is een abonnement versie. Zie deze link: De nieuwe abonnementservice

Wanneer u besluit om een Abonnement op Video Pro X 365 af te sluiten, dan blijft uw Pro X13 met het P3-serienummer uw eigendom.

Voor Video Pro X 365 krijgt u een apart P3-serienummer, die bij: Mijn Account / Mijn producten als zodanig ook wordt geregistreerd en geactiveerd.

U hoeft Video Pro X13 als abonnement niet geheel opnieuw te installeren.

U doet het zo:

  • ga naar: Hulp / Programma deactiveren
  • start Pro X 13 weer op
  • registreer en activeer u abonnement versie met uw emailadres en het nieuw verkregen P3-serienummer
  • U krijgt nu toegang tot Magix Content (deze niet via Pro X13 aankoop te benaderen)

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-