How to quickly close a gap between 2 scenes in Video Deluxe 2016

Reacties

Bol schreef op 28.03.2018 om 14:53 uur

@mi-bo;

Het antwoord van Willy en mij is toch duidelijk genoeg.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.03.2018, 22:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Liwy schreef op 29.03.2018 om 10:12 uur

@mi-bo;

Ik vind het spijtig dat een "Magix agent" (die verondersteld wordt alles goed te volgen) niet de antwoorden van de forum leden (die zeer klaar en vooral door het filmpje zeer duidelijk zijn ) goed leest alvorens een reactie te geven.

groeten

Willy

mi-bo schreef op 29.03.2018 om 10:36 uur

@Liwy.

Waar heeft U het over, bent U de vraagsteller van deze Topic.

Groeten

Michael

vkic schreef op 06.04.2018 om 20:54 uur

Beste Micheal en andere bijdragers,

Bedankt voor alle moeite die iedereen heeft gedaan. Ik was er de afgelopen week niet aan toegekomen en begon maar eens onderaan bij alle bijdragen en inderdaad is het selecteren van de muis-modus knop de oplossing. Dan sluit alles wel aan als je versnelt! Ook de andere reacties heb ik bekeken; info daarin kan in andere situaties van pas komen.

Dan nog een ding. Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om alles rechts van een scene eenvoudig te selecteren? Net zoiets als Ctrl Shift End in een tekst. In dat geval zou je dit probleem ook wel makkelijk kunnen oplossen en kun je ook simpeler wat ruimte kunnen maken om iets in te voegen. Daarvoor verklein ik nu ook het de weergave tot ik alle fragmenten kan selecteren en dan zie je dus niet goed wat de grens moet zijn als je zo sterk hebt verkleind.

Dick

Bol schreef op 06.04.2018 om 21:40 uur

Hallo Dick,

Het is mogelijk om op een eenvoudige manier alle filmfragmenten rechts te selecteren.

Dit doe je zo:

1. ga op de clip staan waar je wilt beginnen
  2. klik nu op de laatste clip met de shift toetst ingedrukt

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vkic schreef op 07.04.2018 om 07:13 uur

Beste Rob,

Dat werkt helemaal perfect, ik had dat nog niet gevonden. Bedankt!