Hallo Magix,
Nadat ik met een truc een eerste bestand heb geïmporteerd (mijn U One Cloud directories zijn niet te zien bij de tab IMPORT), lukt het mij niet om de juiste weergave te vinden.
Het bestand is gemaakt met een 3D Video camcorder van VDC. Deze camera wordt onder verschillende namen verkocht, maar het is steeds het zelfde product, duidelijk herkenbaar aan de 2 lenzen op een turret (boven elkaar in de transportstand; naast elkaar in de opnamestand zoals in afbeelding)
Het bestandsformat is zoals naar een 3D TV gestuurd kan worden (= output van een blue-ray speler), dus linker en rechter beeld naast elkaar. Mijn TV herkent dit format en geeft de foto's en video's correct weer. Magix VdL (2013 plus) herkent ze niet. Een van de gevolgen is dat bij de weergavemodi 2D en anaglyphen in het venster 'Programmamonitor' hetzelfde side-by-side beeld te zien is (d.w.z. 2 versmalde beelden), en bij de weergavemodi side-by-side krijg ik 4 beelden naast elkaar te zien: LRLR.
Wat moert ik doen om Magix VdL dit format te laten herkennen als 3D ?
mvg, DiBa
P.S. Bij een korte test op de compUfair vande HCC in mei leek Powerdirector wel met mijn bestanden te kunnen werken.