Hoe maak ik opgenomen figuren wit na het gebruik van de chroma key

Reacties

simpel schreef op 14.02.2017 om 23:12 uur

oke bedankt het was fijn je te leren kennen mvg jules

simpel schreef op 20.02.2017 om 16:57 uur

HALLO Rijk ik heb nog een vraag

ik heb full hd camera jvc als mijn beelden direct op tv af speel zijn ze haar scherp

als ik mij film op pro x 7 bewerkt en gebrand heb krijg ik onscherpe vlekken in beeld

vooral gedeelte in shaduw zijn niet meer goed heb al geprobeerd met gezichtherkening uit te schakelen

maar het helpt niet weet u mischien raad alvast dank zie foto in bijlage

RiViS schreef op 20.02.2017 om 18:45 uur

Hallo Jules,

Dit is een heel nieuw onderwerp wat zo te zien niets met het onderwerp van deze post te maken heeft. Om de boel overzichtelijk te houden wil ik je vragen om de vraag nog een keer te stellen, maar nu onder Video als "Nieuwe bijdrage" (klik op het blauwe vakje rechtsboven). Zet er dan meteen bij waarop je de film gebrand hebt (blu-ray, of dvd) en met welke instellingen.

groet,

Rijk

simpel schreef op 21.02.2017 om 17:28 uur

ik heb full hd jvc camera als ik mijn beelden direct op tv afspeel zijn ze haarscherp op pro x7 gebrand

in AVCHD MET VOLGEDE insteling krijg ik onscherpe vlekken in beeld raar als ik fotos toe voeg die blijven goed

zie bijlage

RiViS schreef op 21.02.2017 om 18:40 uur

Sorry Jules, maar je vraag hoort hier echt niet thuis, in deze topic, daarom heb ik je gisteren gevraagd om een NIEUWE BIJDRAGE te plaatsen met je vraag, zie onderstaande screenprint:

Klik eerst op VIDEO (pijl 1) en daarna op NIEUWE BIJDRAGE (pijl nr 2) en plaats daarna je vraag.

groet,

Rijk

PS: ik ga nu deze topic sluiten, hier kan dus niets meer bij geplaatst worden.