Hoe maak ik een geanimeerde reisroute in Video de Luxe 16?

EdVideo schreef op 11.10.2009 om 19:07 uur
De site van Magix belooft dat er in VdL 16 een optie zit om geanimeerde resiroutes te maken. er is zelfs een videovoorbeeld op de site.
Dit is een van de redenen geweest voor mij om te waarderen van VdL 15.
En ja, ik weet dat er een proeflicentie van Vasco da Gama wordt meegeleverd, maar dat is onbruikbaar ! En lijkt niet op wat beloofd wordt !

Dus: ik zou graag krijgen wat door Magix is beloofd: een werkende optie , geen demo, van een routeanimator.

Reacties

mi-bo schreef op 11.10.2009 om 19:43 uur
Beste het is vervelend, maar wat magix belooft is er ook, dit geld namelijk niet voor de classic versie, vdl16+ en premium hebben dit wel in hun pakket,
gr mi-bo Team.
wim-zadel schreef op 12.10.2009 om 19:59 uur
 Op de Site van www.studio9plus.nl en www.bijhans.nl vind je een hollandse beschrijving van Vasco da Gamma. Een schitterend programma voor een geanimeerde routebeschrijving. Helaas is het een trial, maar speel er maar eerst even mee.
Schrijver van de handleiding
Wim Zadel
wim-zadel schreef op 12.10.2009 om 20:02 uur
 In Magix Video deluxe 16 premium staat een heel andere route-planner met animatie. Die bereik je door in 't menu Bewerken aan te klikken en dan in het uitrolmenu Assistent aan te klikken en dan openen zich drie programma's waaronder die routeplanner. 
Deze maakt van jouw route een AVD filmpje.
Succes.
quax schreef op 20.11.2009 om 15:55 uur

Hallo Edvideo,

Ik heb na veel uitproberen een gebruiksvriendelijke gebruiksaanwijzing op papier gezet. Eén A4 tje.
Ik heb je e-mailadres niet, anders zou ik het je toesturen.
'k Weet niet hoe je zoiets oplost, dat versturen bedoel ik.

't Is een fantastische extra voor mijn reisfilms.
'k Gebruik hem nu ook voor HD 1929 x 1080 !

Het probleem bij AVCHD-montage met VDL16Premium is wel dat de Vasco -video als AVI-file wordt aangeleverd(ook al save je 'm anders) en daardoor ook op een snelle computer het schokken bevordert.
Sinds gister converteer ik de Vasco-video m.b.v. "Movavi" naar MPG4.
Daardoor loopt de film veel minder schokkend door de tijdlijn.

m.v.g.
 quax

 

xandraderoeck schreef op 27.01.2010 om 12:17 uur
@ quax,

hallo, ik was ook op zoek hoe je dit juist doet, als je die gebruiksaanwijzing nog hebt liggen mag je ze me altijd mailen op

Alvast bedankt