Hoe kan ik van een opgeslagen project het diskmenu wujzigen

prodesa schreef op 03.08.2011 om 14:05 uur

Ik gebruik Video de Luxe 17. Als daar nadat je een project klaar hebt en wilt branden komt er nadat je "branden" hebt geclikt een keuze menu met 3 mogelijkheden om een disk menu te kiezen (bv. standaard, in hoofdstukken en nog een).

Nadat je de keuze hebt gemaakt en het menu hebt gemaakt en het project hebt opgeslagen, kan je niet meer een ander disk menu kiezen omdat als je opnieuw branden clikt het keuze menu niet meer verschijnt en ik geen optie zie om het met het project opgeslagen disk menu nog te wijzigen in een andere vorm.

Je kunt wel (als je hoofdstukken hebt gekozen) de hoofdstukken wijzigen, maar niet meer komen in bv. een vrije keuze van menu.

Vraag is dus: Kan het disk menu van een opgeslagen project nog worden veranderd en zo ja, hoe.

 

 

Reacties

FransS schreef op 03.08.2011 om 22:43 uur

Hoi prodesa,

Je kunt ten alle tijden je disk menu veranderen ,als je dat wil doen en je hebt via de tijdlijn op branden gedrukt dan krijg je links boven 2 stellingen en daar 1 van is "bewerken als je daar op drukt krijg je aan de rechterkant een bewerkingsprogramma waar je de hoofdstukken en de submenu's kan veranderen.

Als je het hele aanzien wil veranderen kijk je onder in de sjablonen of je maakt er een zelf .

Als je dat gedaan hebt dan druk je op branden dan krijg je een menu waarin staat of je het wil behouden of alles opnieuw wil renderen ,en als je dan het menu wil behouden wat je nu er in gemaakt hebt dan moet je alles weer opnieuw RENDEREN en dan zal je zien dat je disk menu na het renderen en gebrand te zijn is veranderd.

Suc6 Frans S.