hoe kan ik onzichtbaar geluid op spoor verwijderen als het beeld al eerder verwijderd is?

chetbaker schreef op 02.06.2013 om 23:19 uur

Videodeluxe, elders in het forum lees ik dat ik de audio en video eerst had moeten samenvoegen, om vervolgens de gehele audio en video opname te wissen. Nu heb ik alleen een audio geluid, wat op spoor 5 staat (dat zie ik doordat de linker volume balk  uitslaat. Het videobeeld heb ik al verwijderd, dus ik kan de video en audio niet meer aan elkaar koppelen. Hoe kom ik van dit audio geluid af????

Reacties

magixagent schreef op 03.06.2013 om 10:33 uur

Klik op het spoor dan wordt het een andere kleur en dan op delete en het is verwijderd, geluid en beeld zijn altijd in vdl pakketten apart te verwijderen
succes met het mooie MAGIX product.

leo313 schreef op 09.06.2013 om 13:49 uur

Ik had hetzelfde probleem. Heb ook de vraag op dit forum gesteld, maar blijkbaar is er geen antwoord voor iets dat ik 'spookgeluid' heb genoemd. Ik heb er langs een omweg wel een oplossing voor gevonden. Het gaat als volgt: het videobestand (waar het geluid oorspronkelijk van afkomstig is) in uw bestandsbeheer van naam veranderen. U moet dit wel doen als Video deluxe is afgesloten. Als je dan Video deluxe terug opstart en het project wil openen, zal het programma melden dat het bestand niet gevonden is. U klikt dan op 'overslaan'. Het project zal starten, met de niet-gevonden bestanden als 'lege gaten', maar het 'spookgeluid' is alleszins ook weg! Als u de videobestanden in uw project nog nodig hebt, moet ze wel opnieuw met de nieuwe naam importeren. Het is wel een beetje bewerkelijk, maar het is te doen. Alvast succes!

chetbaker schreef op 16.06.2013 om 22:07 uur

bij exporteren naar mpeg2 wordt het spookgeluid niet overgenomen. Wel andere bugs zoals in mijn andere vraag te zien is