Hoe kan ik in vdlmx premium een herhaal functie/optie kiezen voor een filmpje wat ik op USB heb gezet.

ghvandalum schreef op 26.01.2015 om 21:33 uur

Welke instelling in video deluxemx premium heb ik nodig om een filmpje te laten herhalen die ik op een USB heb gezet.

In het menu kan ik niets vinden over herhaal functie.

Bij branden kan ik nog kiezen voor film in loopmodes afspelen,

maar bij exporteren en als viedo bestand uitvoeren en opslaan op USB heb ik geen keuze.

Wie weet raad, Thanks

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 26.01.2015 om 22:13 uur

Beste,

Het antwoord kan kort zijn. Er bestaat geen mogelijkheid voor een herhaalfunctie. Om dit te kunnen moet er een diskmenu aanwezig zijn, zoals bij een DVD.

Ik weet niet waar je het bestand op afspeelt. Ik heb een mediaplayer die ISO bestanden kan afspelen. Dus als uw afspeelapperatuur dat aankan, zou je een ISO bestand kunnen branden ipv van een DVD.

Succes,

Rob 

ghvandalum schreef op 26.01.2015 om 23:29 uur

Hallo Rob,

Ik speel mijn bestand af op een TV via de USB stick. Het bestand is aangemaakt als WMV of als MPEG 2 of 4.

Op TV wordt dat perfect afgespeeld via de USB. via de PC kan ik de herhaal functie aan vinken. Maar! dat kan ik op de tv niet doen.

Voormalige gebruiker schreef op 27.01.2015 om 09:49 uur

Hallo Rob,

Ik speel mijn bestand af op een TV via de USB stick. Het bestand is aangemaakt als WMV of als MPEG 2 of 4.

Op TV wordt dat perfect afgespeeld via de USB. via de PC kan ik de herhaal functie aan vinken. Maar! dat kan ik op de tv niet doen.

Beste,

Dat klopt, je film wordt dan bv via Windows Mediaplayer afgespeeld. In dit programma kan je de herhaalfunctie aanzetten. zie afbeelding

Misschien kunt u via de opties van u TV dit instellen. Kijk eens in de handleiding van uw TV.

succes,

Rob 

ghvandalum schreef op 27.01.2015 om 11:19 uur

Beste Rob,

Bedankt voor je reactie.

Helaas zit er op de Tv geen instelling voor herhaling.

Heb nog geprobeerd om voor het opslaan het bron materiaal te selecteren en vervolgens bij Bestand>instellingen>Film en dan film in loopmodus te kiezen maar ook dat geeft geen resutaat na het overzetten op USB.

Groet Gerard

Voormalige gebruiker schreef op 27.01.2015 om 11:53 uur

Beste Gerard,

Ik heb een Samsung UE37D5000 LED TV en bij mij kan het wel. Ik kon dit ook niet in de handleiding van mijn TV vinden. Ben het toen zelf gaan uitproberen zie de afbeeldingen.

Succes,

Rob

ghvandalum schreef op 27.01.2015 om 13:11 uur

Hallo Rob,

Ik heb zelf ook een Samsung ander model / serie maar helaas zit deze optie er niet op.

Onder Tools en instellingen gekeken maar niets van dat alles.

Bedankt voor je support

Groet Gerard

Voormalige gebruiker schreef op 27.01.2015 om 13:38 uur

Beste Gerard,

Wanneer je de USB heeft aangesloten en de film speelt af dan druk op de Tools van je afstandsbediening en nu kom je in het toolsmenu. zie mijn afbeeldingen eerder. 

succes,

Rob

ghvandalum schreef op 27.01.2015 om 14:18 uur

Dag Rob,

Nog even uitgeprobeerd na jouw bericht gelezen te hebben.

Inderdaad Video - Foto - muziek.

Selecteer ik video

Druk op Tools

En dan kan ik kiezen uit Selecteer video of info (alleen maar informatie over de USB)

Ik vink Video aan > afspelen

Maar dan stopt het filmpje en moet ik weer opnieuw afspelen :-(

Ik heb dus niet zoals bj jouw herhaalmodus aan/uit

Gr Gerard

Voormalige gebruiker schreef op 27.01.2015 om 14:35 uur

Dag Rob,

Nog even uitgeprobeerd na jouw bericht gelezen te hebben.

Inderdaad Video - Foto - muziek.

Selecteer ik video

Druk op Tools

En dan kan ik kiezen uit Selecteer video of info (alleen maar informatie over de USB)

Ik vink Video aan > afspelen

Maar dan stopt het filmpje en moet ik weer opnieuw afspelen :-(

Ik heb dus niet zoals bj jouw herhaalmodus aan/uit

Gr Gerard

Hallo Gerard,

Ik heb mijn eerdere antwoord 3x gewijzigd. Maar je moet de video afspelen en tijdens het afspelen op de tools van je afstandsbediening drukken. Nu kom je volgens mij in het juiste menu terecht.

gr.

Rob

ghvandalum schreef op 27.01.2015 om 21:37 uur

Beste Rob,

Bedankt Rob :-) het werkt echt. Video afspelen en dan inderdaad op tools drukken en keuze maken.

Reuze man, geweldig.

Thanks

Groeten Gerard

Ps. misschien tot een volgende keer

Voormalige gebruiker schreef op 27.01.2015 om 21:50 uur

Hallo Gerard,

Graag gedaan. Veel montage en kijkplezier.

Gr.

Rob