Hoe kan ik een film opslaan op de computer.

emmie schreef op 31.10.2016 om 16:24 uur

Hoe kan ik mijn reeds gemaakt film opslaan op de computer. Het handboek verwijst naar , Als Videobestand uitvoeren. Daar staat met deze optie kunt u een film met alle bijbehorende objecten etc. omrekenen naar een videobestand en op de computer opslaan. Ik kan echter diot niet vinden. De optie Videobestand staat er bij mij niet in. Waar moet ik dat zoeken.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 31.10.2016 om 16:40 uur

Hallo Emmie,

Met welke versie VDL werk je? bv. VDL 2016

Bij de meeste VDL programma's doet u het zo.

1. ga naar: bestand / filmexporteren / video als.....

Groet,

Rob

 

mi-bo schreef op 01.11.2016 om 13:11 uur

Emmie,

 lees deze link eens.

 misschien wordt alles iets duidelijker

http://www.magix.info/nl/hoe-monteer-ik-in-magix-video-deluxe.online-training.1179916.html

gr

Michael

bob schreef op 09.01.2017 om 22:36 uur

ik ben in bezit van magix RUV. maar bij mij staat exporteren niet in het rijtje bestand. Kan ik dit ergens anders vinden? ik zou mijn video op usb stick willen zetten om via tv te kunnen bekijken.

mi-bo schreef op 10.01.2017 om 16:41 uur

Bob,

project staat op de tijdlijn,film voltooien,gaat een scherm open,formaat : mpeg2 en kwaliteit ( 720:576 ) dvd kwaliteit. geef aan dat het naar een usb moet worden geëxporteerd en het is op een andere media-apparaat

af te spelen

gr

Michael

bob schreef op 10.01.2017 om 17:07 uur

@Michael

Opslaan op usb stick is nu volop bezig met melding ''Mixdown wordt uitgevoerd'' ....(geen hardwareversnelling)

''encodeer film 1......59:00 resterend''

dit voor een filmpje van slechts 00:02:33u doe ik nog iets verkeerd?

bedankt al voor de vorige oplossing

Bob

Voormalige gebruiker schreef op 11.01.2017 om 14:09 uur

Hallo Bob,

Ik heb geen Magix RUV. Het is wel zo, dat wanneer je een film rechtstreeks naar een USB stick opslaat, deze veel tijd in beslag kan nemen, omdat de wegschrijfsnelheid laag is.

De snelheid van het wegschrijven naar:

  1. USB 2.0 ca. 3 MB/s
  2. USB 3.0 ca. 22 MB/s
  3. Naar de harde schijf is dit ca. 90 MB/s

Naar een interne harde schijf wegschrijven is, bij mij dus 30x sneller t.o.v. een USB 2.0 en ca. 4x sneller dan een USB 3.0 

Mijn advies schrijf je filmpje eerst weg naar je interne harde schijf en daarna naar een USB stick kopiëren.

Succes,

Rob