Reacties

mi-bo schreef op 16.11.2009 om 11:15 uur
Beste, wij weten niet met welk programma u werkt, maar laten we aannemen vdl 16 + \premium.
U heeft een project ingeladen in avchd( mpeg4)dit project is bewerkt, ga naar bestand, film exporteren, mpeg4, dan wordt er een vraag gesteld door gebruiker geinfecteerd, hier geeft u aan de resolutie van uw camere en h264, nu wordt er gevraagd waar wilt u het naar toeschrijven sd kaart zit in de PC, dit heeft een schijf naam, en hiernaar toe wordt het geimporteerd, en kunt u het daarna weer in de camera bv afspelen,succes.
janmeeb schreef op 16.11.2009 om 17:19 uur
Beste mi-bo, Uw antwoord opgevolgd maar helaas het werkt niet.
Majoab schreef op 18.11.2009 om 21:38 uur
Hallo Janmeeb,

Je kunt je film in het Avchd formaat opslaan via het menu "branden" dan Avchd kiezen en dan de "image recorder" kiezen. Nu bepalen waar je de Avchd film wil opslaan en dan "branden" kiezen. Wat je nu op de harde schijf hebt opgeslagen is een Avchd image bestand. Kijk je nu naar de inhoud dan is er een map BDMV als je deze opent zie je o.a. een map STREAM, open deze en je ziet een m2ts bestand. Deze kun je naar je Sdhc kaart kopiëren. Je moet daarna wel een mediaspeler gebruiken die Avchd kan afspelen. Ik weet niet of de Panasonic camera dit opnieuw gemaakte bestand nog wil afspelen. Mijn ervaring met Canon is dat het niet gaat. De oplossing is dan een mediaspeler. Bijvoorbeeld de WD tv live. Deze werkt bij mij perfect.

Succes,

Majoab
Majoab schreef op 19.11.2009 om 07:50 uur
Hallo Janmeeb,

Even een kleine correctie op mijn antwoord van gisteravond. Ik zei dat je dan een AVCHD image bestand krijgt, maar dat moet zijn een .iso bestand. Deze .iso kun je met een mediaspeler afspelen. Wil je een Avchd bestand hebben dan moet je eerst Avchd Dvd branden. Deze kun je dan met windows verkenner openen en dan kun je het m2ts bestand, zoals in het eerste antwoord van mij beschreven, kopiëren naar de Sdhc kaart.

Succes,

Majoab