Hoe kan ik een afspeelsessie beeindigen ?

gwmwillemsen schreef op 09.04.2011 om 07:47 uur

Na elk commando voor het afspelen van een deel of zelfs enkele frames in de tijdlijn volgt sinds kort een pop-up met de mededeling "De afspeelsessie is succesvol opgeslagen" met de keuzemogelijkheid om deze op te slaan, in de film in te laden of deze te wissen. Het bestand wordt aangemerkt als "Play Session" en wordt in de map "project"opgeborgen als een bestand met de extensie .wav

Geen idee waar deze activiteit toe dient, hoe ik hem heb opgeroepen (in dit project alleen) of hoe ik hem kan laten verdwijnen. De handleiding helpt me niet verder.

Wie kan me verder helpen ?

Reacties

mi-bo schreef op 09.04.2011 om 18:04 uur

Beste herinstaller het programma dan staat het zoals Magix het voor U heeft gemaakt en het zal goed gaan werken.

Fijn dat U er zelf erachter bent gekomen waar de fout zat.

veel montage plezier met het mooie Magix pakket.

succes.

gwmwillemsen schreef op 10.04.2011 om 07:14 uur

Hi Michael en Bob,

 

Deze oplossing had ik zelf ook al bedacht, maar de fout had alleen op dit ene project betrekking. De "fout" moest dus wel in de instellingen voor dit project zitten. Op advies van iemand anders heb ik alle instellingen gereset, en toen een voor een alle instelligen nagelopen en opnieuw ingesteld. Daarbij kwam ik een instelling tegen van "Schrijf realtime audio in Wave-bestand" onder de tab "weergave".

Deze instelling bleek de boosdoener.

Geen idee vooralsnog wat ik met zo'n instelling zou moeten - maar goed op dit moment ik ben eruit !

Bedankt in ieder geval voor het meedenken.

Gerard