Hoe kan ik de instellingen veranderen?

h-janssen1 schreef op 23.10.2012 om 14:27 uur

De arranger verloopt zeer schokkerig, mogelijk omdat ik met een aantal HD objecten werk. Wat voorheen wel lukte, maar nu niet meer, is de instellingen veranderen. Steeds als ik dat doe wordt aangegeven" Het aangegeven bestand bestaat niet. Corrigeer aub uw invoer". Wat te doen? 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 23.10.2012 om 15:49 uur

Beste,

Met welke versie Magix werk je? Vanaf Magix VDL plus kan men preview-rendering toepassen. sneltoets Ctrl-R. Ook zou je de instellingen kunnen wijzigen. zie foto. Je preview wordt dan minder van kwaliteit. Bij het branden is dit niet het geval. Het aangegeven bestand bestaat niet in je vraagstelling begrijp ik niet. Dit staat volgens mij los van het schokkerig beeld. Zijn dit soms twee vragen?

Succes

Rob

h-janssen1 schreef op 25.10.2012 om 20:39 uur

Beste Rob,

Dank je voor je antwoord. Ik werk met video deluxe 17 premium. Inmiddels heb ik het opgelost. Ik ben teruggegaan naar alle standaardinstellingen en vervolgens kon ik de instellingen van de videoweergave wel op halve resolutie zetten zonder de mededeling dat het aangegeven bestand niet bestaat. De schokkerigheid was nu zo goed als verdwenen; wel met iets minder kwaliteit beeld.

Groeten, Harry