Hoe kan ik de demo FX kruis blijft verwijderen uit mijn film?

Dozo schreef op 13.01.2016 om 17:42 uur

Betreft New Blue Active Camera demo FX kruis.

Ik heb VDL 2016 plus versie 15.0.0.90 (UPD3) geïnstalleerd op mijn Windows 8.1 64 bit PC.
De NewBlueELActiveCamera64.vsx plugin is zichtbaar onder de Beschikbare plugins.
Vervolgnes heb ik bij NewBlueFX een account aangemaakt en de New Blue Active Camera plugin geactiveerd. ActionCam Package is daar Current. Helaas bijft de (demo) FX kruis in mijn film beeld staan. Hoe krijg ik het weg?
Grt Dozo

Reacties

mi-bo schreef op 13.01.2016 om 17:51 uur

Hallo Dozo

Is het stukje  project ook geactiveerd

Gr

Michael 

Dozo schreef op 13.01.2016 om 17:55 uur

Hallo Michael,

Ja het stukje in het project is ook geactiveerd.

Grt, Dozo

mi-bo schreef op 14.01.2016 om 11:19 uur

Hallo Dozo,
ik heb nog even in mijn programma gekeken,
maar ik kan deze optie De NewBlueELActiveCamera64.vsx niet vinden als dit als light versie bij het pakket zit, heb ik een vermoeden dat het apart moet worden gekocht.
Gr
Michael

Dozo schreef op 14.01.2016 om 12:40 uur

Hallo Micheal,
De New Blue Action Pack (NL) was gratis bij mijn VDL 2016 Plus bestelling.
Het WW heb ik van Magix via de email ontvangen.
NewBlueELActiveCamera64.vsx staat bij mij in de map:
C:\ProgramData\MAGIX\Common\VfxPlugins
In VDL 2016 Plus zit NewBlueELActiveCamera64.vsx als kijkt onder de tab Effecten:
Kies; Extra effecten,
kies vervolgens; Plug in manager.
Je krijgt dan een Manager voor video-plug-ins schermpje.
Daar kan je onder Geavanceerd zoekpaden opgeven.
Als zoekpad heb ik C:\ opgegeven.
Alle beschikbare plug-ins worden dan zichtbaar op de Manager voor video-plug-ins schermpje.
Vervolgens kan je NewBlueELAActiveCamera64.vsx selecteren en op de knop Plug-in toevoegen drukken.
Opnieuw wordt er een schermpje geopend NewBlue Active Camera.
Links onderaan is een Trial Click Here to Activate knop.
Via die knop heb ik mijn NewBlue Active Camera WW ingevoerd en die is nu Current.
Helaas blijft de FX (Trail) kruis in mijn video beeld staan.
VDL 2016 Plus heb ik juist voor de gratis New Blue Action Pack aangeschaft!
Grt, Dozo

Voormalige gebruiker schreef op 14.01.2016 om 22:31 uur

​Hallo Dozo,

Ik heb de discussie tussen u en Mi-Bo gelezen. Ik zal proberen een antwoord te geven op uw vraag..

Om te beginnen zit in VDL 2016 plus geen  NewBlue ActionCam Package, deze is wel aanwezig in VDL 2016 premium.

Zie voor VDL 2016 plus: http://www.magix.com/nl/video-deluxe/plus/  (bij de belangrijkste functies)

Zie voor VDL 2016 premium: http://www.magix.com/nl/video-deluxe/premium/ (bij de belangrijkste functies)

U zeg dat New Blue Action Pack (NL) gratis bij uw VDL plus bestelling is geleverd, ik kan dit als gebruiker niet bevestigen, maar heeft u deze ooit bij een andere VDL versie soms gekregen / gekocht? Het blauwe kruis duidt hierop. New Blue Action Pack (NL) is aan één bepaalde versie gebonden.

Kan het zijn dat u onder het tabblad effecten de volgende linken staan. (zie afbeelding geel aangestreept).

Als dat zo is dan zijn dit de wat ik gemakshalve Plug-ins noemt.

Voorbeeld uit VDL 2016 premium

Succes,

Rob

PS. De NewBlueELActiveCamera64.vsx kan ik ook niet vinden in VDL 2016 premium

Dozo schreef op 15.01.2016 om 14:11 uur

Hallo Robvroe1

Dank voor de reactie! Het klopt allemaal wat u zegt maar toch heb ik een VDL 2016 plus versie gekocht inclusief de gratis New Blue ActionCam Package. Het was een Magix Kerstaanbieding geldig tot 4 januari 2016. Ik heb het in mijn mailbox teruggezocht en daarvan een PDF gemaakt. Helaas kan ik de PDF hier niet bijvoegen. Daarom hierbij in vet de kern van de aanbieding welke ik heb aangeschaft:

Grijp nu uw laatste kans!
Houd u vast, hier is de geweldige upgrade naar de nieuwste generatie van videobewerking:

360°-bewerking. Volledig automatische videomontage. Volledige ondersteuning van actioncams.
HEVC/H.265-ondersteuning. Daarnaast perfecte beeldstabilisatie met het beste
beeldstabilisatieprogramma proDAD Mercalli V2, het verbeterd volgen van objecten evenals meer dan
200 nieuwe, moderne titelsjablonen!

Dit alles met hardwareversnelling en daarom super snel op elke computer.

Het nieuwe programma Video deluxe 2016 Plus: ons meesterwerk! Voor u voor een onverslaanbare
upgradeprijs!                                                                         

Tot 4 januari 2016 in een exclusieve upgrade-aanbieding –

inclusief € 50 korting, 2 TOP-plugins, het NewBlue ActionCam Package en de nieuwe MAGIX Song
Collection gratis!

Slechts € 49,99 (i.p.v. € 224,97)

Alleen voor de kerst

NewBlue ActionCam Package + MAGIX Movie Score Song Collection
Het aanvullende pakket met een totale waarde van € 124,98

NewBlue ActionCam Package Helemaal vol met special effects van topkwaliteit! Voor briljante kleuren
en levendige beelden in uw video's
MAGIX Movie Score Song Collection Een uitstekende collectie van de beste filmmuziek – geproduceerd
door professionele muzikanten

Hierbij mijn schermafdruk met beschikbare plug-ins:

En zie hier de FX met rode kruis door het beeld:

De NewBlue Active Camera zit gratis bij mijn bestelling en ik heb ook het WW van Magix via de mail ontvangen.

Mijn vraag blijft; hoe krijg ik de FX rode kruis weg?

Grt, Dozo

Voormalige gebruiker schreef op 15.01.2016 om 16:52 uur

Hallo Dozo,

Ga eens naar https://www.newbluefx.com/user (inloggen verplicht)

Ga naar: My Products (hier staat welke producten die bij NewBliue geregistreerd staan)

Zoals ik het nu kan zien en beoordelen is  New Blue ActionCam Package een verzamelnaam voor verschillende producten. In VDL 2016 premium zit geen NewBlue Active Camera

Mijn advies is: leg je probleem voor aan MagixSupport: https://support2.magix.com/customer/index.php

succes,

Rob

RiViS schreef op 16.01.2016 om 11:38 uur

Hallo Dozo,

Het valt me op dat in je screenshot met het rode kruis, onderaan, een knop staat met opschrift: "Trial, click here to activate".  Dat geeft de indruk dat de activatie nog niet heeft plaats gevonden (ook al geef je zelf aan dat de plugin is geactiveerd).  Ik zou er nog maar eens op klikken. Als dat niets meer oplevert, dan denk ik dat het advies van Rob (voorleggen aan Magix Support) het beste is wat we je hier kunnen geven.

groet,

Rijk

Dozo schreef op 17.01.2016 om 11:40 uur

Hallo Rijk,

Ik heb vaak op de "Trial, click here to activate" knop gedrukt, maar helaas! Ik zal Robs advies volgen en het voorleggen aan Magix Support.

Rijk, Rob en Michael hartelijk dank voor jullie antwoorden!

Groet, Ron