Hoe kan ik als ik klaar ben met het monteren van een film, alles weer van mijn C schijf verwijderen

hannyrossel schreef op 16.08.2011 om 12:46 uur

Dit betreft Video de Luxe 16 premium.

 

Mijn vraag is, hoe kan ik als ik klaar ben met het monteren van een film, de film en alles wa tmet die film daar mee te maken heeft weer definitief  van mijn C schijf verwijd worden.

Dit kan ik nergens terug vinden.

Bedankt alvast voor het antwoord.

Reacties

mi-bo schreef op 16.08.2011 om 13:03 uur

U start Uw Pc op. ga naar de C schijf zoek het project op zal meestal als u geen aparte map heeft gemaakt in het vdl 16 programma staan, en hier kunt u het verwijderen, als u het heeft verwijderd bent u het gehele project kwijt.

ook kunt u even kijken via start zoek opdracht, type naam van project in en hier kunt u zien waar het staat. succes.

hannyrossel schreef op 16.08.2011 om 13:06 uur

Hartelijk dank voor Uw snelle antwoord.

Ik ga het proberen.

lucky_me schreef op 16.08.2011 om 18:30 uur

ter aanvulling van mio-bo wil ik nog even meegeven dat het programma zelf daar ook een functie voor heeft, nl opruimassistent. dit is te vinden onder bestand/opruimassistent.

voor hulp: zie "beheer van videoprojecten" in de hulp van Magix

mvg

Luc

 

hannyrossel schreef op 16.08.2011 om 21:16 uur

Goedenavond Luc,

Hartelijk bedankt voor snelle en duidelijke antwoord.

Ik ben momenteel weer met een nieuw project bezig, maar zal het daarna zeker gaan proberen.


mvg,

Hanny.

 

 

FransS schreef op 16.08.2011 om 22:43 uur

Hoi  Hanny,

Ter aanvulling van Lucky me,als je de opruimassistent gebruikt let erop dat je die fragmenten verwijderd waar het om gaat anders kunnen er daarna weleens dingen niet meer werken.

Wat ik meestal doe is een map maken waar ik alles in zet waar de film overgaat daarna wanneer de film gereed is en gebrand ga ik met de verkenner naar de folder van magix en zoek daar de Map op waar ik de film met alles er in op zoek ,dan geef ik een Shift+Delete en alles verdwijnt van de schijf. Alleen de Disk image blijft in een aparte Map en die kan je ook zo Delete.

Suc6 Frans S.

 

hannyrossel schreef op 16.08.2011 om 22:48 uur

Hallo Frans,


Ook jij bedankt voor je reactie.

Ik zal kijken wat voor mij het beste werkt.

Nogmaals bedankt.
 

mvg

,Hanny.

rozemalen schreef op 12.09.2011 om 23:00 uur

via bestand links boven klik je in. dan zie je opruimassistent deze ook aan klikken, kan je nog steeds bepalen wat je wil verwijderen

groet henk rozemalen
 


 

 


 

hannyrossel schreef op 13.09.2011 om 10:14 uur

Goedemorgen Henk,

Bedankt voor je reactie.

Mvg

Hanny