Ik heb een testversie van VDL 2022 gedownload en geinstalleerd, maar nu vraagt het om een serienummer die ik niet heb. Ik kan natuurlijk meteen kopen maar wil ook vooraf weten of mijn pc dit nog aan kan. Hoe kan ik die testversie activeren?
U hebt VDL2022 testversie gedownload en geïnstalleerd. Voor zover ik het weet, moet u eerst op 30dagen trail activeren klikken. U krijgt dan een TRAILC- serienummer toegemaild. Met dit serienummer kunt u VDL2022 voor 30dagen activeren. Er zijn wel enige beperkingen. Zo kunt u maar 3 min. exporteren c.q. branden. Succes met het uitproberen van VDL2022.
Ik heb een afbeelding erbij gemaakt. De witte tekst om testversie te activeren lijkt te zeggen dat een druk op de knop voldoende is, maar er zit geen link op die tekst. Volgens magix zou er een serienummer per email gestuurd zijn maar ik heb zowel op de pc als smartfoon niks, ook niet in de spambak.
Wanneer u op korte termijn nog geen reactie hebt gekregen, stuur een email naar: infoservice@magix.net en leg daarin uit, dat geen mailtje terug hebt ontvangen met een TRAILC-serienummer om de testversie VDL2022 voor 30 dagen te activeren
Het blijkt dat als je een magix inlognaam hebt je met het wachtwoord online verder komt. Je krijgt dan een tijdelijk nummer van je pakket. Echter dat nummer heeft het probleem dat de tussenstreepjes anders zitten dan wat het systeem wil hebben. En die tussenstreepjes maakt het zelf.
Al geprobeerd, werkt niet. Wat wel duidelijk in de handleiding staat is dat de letters niet ingevuld moeten worden. Er staat echter na de letters ook een 0- en volgens mij zit daar iets fout, maar als men die 0 wel of niet gebruikt , het komt niet goed.
Nog een vraagje Bol, weet je wat het verschil is tussen deluxe predium en deluxe plus? Ik heb nu deluxe plus en die wilde ik downloaden maar ik kreeg premium.