Het online registreren en activeren van Video Deluxe lukt niet. Gerard-Thomas schreef op 04.03.2023 om 17:31 uur Ik heb Video Deluxe opnieuw moeten installeren. Het online registreren en activeren lukt niet. Wat moet ik doen? Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 04.03.2023 om 18:47 uur @Gerard-Thomas Hallo Gerard, Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support. Zie eens deze link: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info) Succes, Rob (forum moderator) jarensman4 schreef op 05.01.2024 om 14:34 uur bij installeren van magix 2024 kan ik niet registreren, ik ontvang foutcode 14. Terwijl ik zeker weet dat mijn registratienummer, ontvangen van Magix, juist is. Bol schreef op 05.01.2024 om 16:40 uur @jarensman4 Hallo Sjaak, Zie deze link: Foutmelding "Error -14" (magix.info) en Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info) Met vriendelijke groet, Robforum moderator 1