Het geanimeerd menu loopt altijd vast. Wat te doen?

erodus schreef op 19.02.2014 om 19:55 uur

Hallo,

Ik heb een geanimeerd menu gekozen (boek) en bij het hoofdstukmenu kan ik bladeren tussen sets van 12 hoofdstukken.

Echter als ik naar pagina 2 ga, dan krijg ik op iedere speler (diverse gebrande DVD's geprobeerd ook) het teken dat alle toetsen (zowel OK als cursortoetsen) geweigerd zijn en kan geen kant meer op in het menu.

Dit is zeer irritant en heb al diverse DVD's hierdoor verknalt.

Wat kan ik doen om een werkend menu te krijgen?

Hoor het graag!

Alvast bedankt voor de hulp.

Reacties

renepsr schreef op 20.02.2014 om 09:16 uur

Hier een gedeeltelijke oplossing van uw probleem.

Ga naar het PDF-handboek/Branddialoog voor DVD-speler (bij mij blz 237).

Daar zie je  1 Branden staan. In de rechthoek daaronder zou Image recorder moeten komen te staan. Indien nodig gebruik het driehoekje rechts van deze rechthoek.

Hierdoor wordt er een ISO-bestand op je PC weggeschreven. Dit kun je nu afspelen op je PC en zien of alles in orde is. Zo zie je heel snel het resultaat.

Indien alles ok is, brand je een DVD met een gewoon brandprogramma.

Gebruik DVD-RW en dan kun je (bijna) eeuwig dezelfde DVD gebruiken.

René

erodus schreef op 20.02.2014 om 15:56 uur

Hallo naamgenoot!

Bedankt voor jouw input!

Als test is de RW wellicht een goed idee. Hoop dat deze ook in DL zijn i.v.m. de grote bestanden.

Waar kan ik het PDF-handboek/Branddialoog voor DVD-speler of een link ernaar vinden in Video deluxe 2008 PLUS?

Hoor het graag!

renepsr schreef op 20.02.2014 om 17:29 uur

Ik heb hier een DVD-RW van 4,7 GB, hopelijk genoeg.

Op de bovenste balk vindt je het menu Hulp. Hier op klikken dan dan Handboek [PDF} nemen.

Graag gedaan

erodus schreef op 20.02.2014 om 18:12 uur

Helaas staat dat er niet bij hier in het menu hulp.

Wellicht een andere versie? Ik heb Video deluxe 2008 PLUS en ik lees Video Pro X6 bij jou.

renepsr schreef op 20.02.2014 om 19:49 uur

Ik heb gisteren afscheid genomen van VDL 2013 waar ik 15 maanden mee gewerkt heb. In zekere zin ben ik nog een leek.

We gaan nu even proberen op uw PC zelf, anders moet ik hier afhaken.

We gaan naar Documenten/Magix Downloads/ Installationmanager.

Hier zou je een PDF-file moeten vinden met het handboek.

Success

Extra : indien het een downloadversie betreft, staat er in de email van aankoop een link om het handboek te installeren.

Indien het een CD-versie betreft, moet je het downloaden vanaf de CD.