het branden van een gemonteerde HD film met video deluxe 17

vosthuis schreef op 07.12.2013 om 12:33 uur

Geachte dame/heer,

ik zit in grote tijdnood (deadline levering film), omdat een gemonteerde film (HD) halverwege stopt met het brandproces op dvd.

het branden van een veiligheidskopie gaf ook geen resultaat.

heb met installatie cd het programma hersteld > probleem blijft > (update na het herstel gedownload)

film geheel opnieuw gemonteerd > probleem bljft

het systeem geeft aan: fout in module "(nul)" (laadadres: 0xffffffff) op adres 0x11a5e224 uitzondering 0xc0000005 "access_violation"

Waar zit het probleem? bij het Magix programma, de gemonteerde film of mijn computer?? IK heb eerder wel een gemonteerde film met dit programma op dvd kunnen branden met een goed resultaat.

hardware: Model H67M-UD2H - OS: Microsoft 7 Home Preimiumbuild 7601 Service Pack 1 - CPU: Intel(R)Core(TM)i7-2600 CPU @ - geheugen 8.00 G - Geluid: Realtek High Defenition Audio - opslag INTEL SSDMCEAC120b3ATA.

De filmclips staan op een extern geheugen. Een veiligheids kopie staat hier ook op.

Ik heb de film opgeslagen bij de software van video deluxe 17 (C)

Piet Vos,

GRAAG ANTWOORD OP KORTE TERMIJN, BIJ VOORBAAT HARTELIJK DANK

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.12.2013 om 15:33 uur

Beste, probeer eerst systeemherstel. Dan opnieuw branden, als dat niet werkt probeer het dan eens via Nero of een ander brandprogramma.

Cees

emilelucienne schreef op 08.12.2013 om 10:08 uur

Zoals cheeta stelt is dat een oplossing nl systeemherstel. Indien dat geen oplossing biedt gebruik dan een ander brandprogramma, zoals Nero of het gratische ImgBurn ( te downloaden via internet). Indien je voor deze oplossing kiest dien je wel de film te exporteren als een ISO-bestand. Ik heb in het verleden ook dit probleem gehad. De oplossing werd mij aangereikt door Magix-support en werkt uitstekend. Het ISO-bestand bevat zelfs het menu e.d.

Het gratis brandprogramma  heeft volgend adres: http://www.imgburn.com/index.php?act=download.

Hopelijk hebben wij je kunnen helpen. Succes

magixagent schreef op 08.12.2013 om 11:09 uur

Beste cheeta en emilelucienne,
gisteren de oproep ook gezien, via email adres telefonisch contact met vosthuis gehad.
Ter aanvulling van jullie goede ideeën;
Ik heb hem verteld, ga naar bestand, film exporteren, het was een mpeg4 project dus exporteren naar mpeg4.
(er stonden wat problemen in het project wat mee gebrand moest worden,), dan wordt alles voor gecodeerd, het project daarna weer op de tijdlijn zetten en via de volgorde branden( dit is een ezel bruggetje als het branden niet  lukt)
gr

vosthuis schreef op 08.12.2013 om 11:32 uur

beste cheeta, emilelucienne en magix agent,

het omzetten naar mp4 heeft gewerkt. Hartelijk dank!

Ik vraag me af of de omzettingnaae mp4 kwaliteitsverlies tot gevolg heeft gehad, dat kan ik moeilijk meten....

Verder vraag ik me af of iemand de foutmelding van mijn oorspronkelijke vraag kan duiden, c.q. kan aangeven of het een montagefout is (dus mijn fout) of dat het ergens in de software fout zit. Als het in de software zit komt er wellicht een update???

Ik ga zo weer beginnen met het knippen en monteren ca 12 uur film van een verre reis. Daarom zou ik graag meer over de foutmelding willen weten).....

Groet aan allen en bij voorbaat dank voor reacties