het branden van een dvd wordt afgesloten met lead out wordt geschreven kan enige tijd duren maar ik kan heel lang wachten doet niets meer zelfs mijn computer staat vast

jjnierop schreef op 09.05.2011 om 20:41 uur

het branden van een dvd wordt afgesloten met lead out wordt geschreven kan enige tijd duren maar ik kan heel lang wachten doet niets meer zelfs mijn computer staat vast

 

mijn programma is video de luxe Premium 17 hd dit alles 

 

de laatste keer heb ik een upgrade gemaakt  van Magix ,daarna de problemen weet niet meer wat ik er aan kan doen moet steeds mijn PC opnieuw opstarten.

 

joop

Reacties

VanderKaart schreef op 10.05.2011 om 16:11 uur

"Brand" eens een Image ISO... Dat kan ook met de Premiumversie.....

Dat kun je dan met een ander brandprogramma (zoals Nero of Roxio) als echte DVD branden.
Ga daartoe naar het Disc branden venster, en bij punt 1 Brander: kiest u Image Recorder. Wanneer u nu Brandproces starten klikt, dan wordt er gevraagd om de naam en een locatie op de harddisk om het .ISO bestand op te slaan. U geeft het een logische naam en een plaats op de harddisk waar u het terug kunt vinden. Daarna wordt het ISO bestand aangemaakt (wat dus een exacte afbeelding is van de anders gebrande DVD).
Daarna gaat u naar uw brandprogramma en zoekt daar de functie Image branden. U geeft dan het .ISO bestand aan wat u zokuist heeft aangemaakt, en dan zal er een DVD van gebrand worden (die dus exact gelijk is aan de normaal gebrande DVD met het MAGIX programma).

 

P.S. Imgburn is een prima gratis programma waarmee je een dergelijk .ISO bestand op DVD kunt branden.

http://www.snelrennen.nl/imgburn/

 

jjnierop schreef op 16.05.2011 om 00:52 uur

nogmaals bedankt voor je reactie

 

maar ik vind dat ik een duur programma heb gekocht waar het branden bij in zit

dus moet het het ook zo werken

de problemen zijn ontsaan na de upgrade van magix premium 17 hd

dus is het volgens mij een probleem van magix

ik hoop dan ook dat magix een oplossing voor dit probleem heeft

 

groetjes Joop

VanderKaart schreef op 18.05.2011 om 14:25 uur

Het zal geen algemeen probleem zijn anders zou die patch er wel weer "uitgehaald" zijn door MAGIX Support....

 

In uw geval zou ik dan gewoon weer eens het programma opnieuw installeren, en dan eventueel de patch er nogeens overheen zetten.....