Het betreft het niet kunnen activeren van het zg. jog-wiel

ton-Migchels schreef op 04.06.2019 om 09:39 uur

Nadat ik opnieuw mijn versie heb geïnstalleerd Magix video delux 2015 Plus , en met mijn ingeladen projecten ben gestart . dacht ik de TRANSPORTBESTURING te kunnen activeren . Maar het werkt niet met het Jog-wiel. dit laat zich niet zien . Wat doe ik mogelijk verkeerd? ik heb het volledige scherm ingeschakeld, dan rechter muisknop en dan geklikt op het vinkje aan . terug met de Esc knop klein scherm ,maar geen resultaat.

Reacties

Kees-Haremaker schreef op 04.06.2019 om 11:09 uur

Hallo Ton, links boven in het previewgedeelte zie je een drietal horizontale streepjes klik daar met de rechter muistoets op en je kan daar een regel vinden met Jogweel als daar geen vinkje voorstaat kan je dat aanzetten
daarna NIET de knop [Esc] gebruiken want dan wordt het niet opgeslagen.
Mvg Kees

ton-Migchels schreef op 04.06.2019 om 18:54 uur

Hallo, fantastisch het is gelukt . Ja mijn oudste zoon zegt altijd ,jij en een computer. het was al weer een hele tijd geleden dat ik er mee gewerkt heb, Magix is een goed programma werkt voor mijn doeleinde perfect. ik leer nog steeds als ex KPN,r en nu Jong pensionist neem ik mij de tijd voor mijn hobby,s welke versie heb jij? ik de video de lux 2015 Plus.

Kees-Haremaker schreef op 04.06.2019 om 23:25 uur

Hoi Ton, ok ik werk reeds geruime tijd met dit programma zie plaatje

Mvg Kees