Het aangeschafte programma "Red uw video's" werkt niet bij beschermde voorbespeelde VHS-banden. Hoe kan dat?

vos0a00 schreef op 29.09.2010 om 14:58 uur

Ik heb u deze vraag reeds eerder voorgelegd. Er werd beloofd dat ik antwoord zou krijgen op mijn e-mailadres. Tot op heden heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen. Hoe kan dat?

Nogmaals, ik heb als besturing Windows 7. Gebruik ik mijn video en geluidskaart, dan krijg ik geen beeld en geluid. Gebruik ik echter een andere kaart, willekeurig, dan krijg ik wel beeld en geluid op het kleine meekijkschermpje, maar hij neemt de film, want beschermd, niet op.

Graag nou een keer wel antwoord. 

Reacties

bobbiaan schreef op 30.09.2010 om 12:37 uur

Beste........,

 

Mag ik beginnen uit te leggen dat op deze site "Magix gebruikers als  hobbyisten" proberen elkaar te helpen om programma's beter te leren gebruiken. Dus de toon die u gebruikt is niet de juiste. Als je iets beloofd is behoort dat wel nagekomen te worden, dat is een punt voor u. Uw vraag moet u eigenlijk naar de "helpdesk" sturen.

 

Maar nu het probleem, welke versie Red uw Video heeft u want is het een oudere versie werkt die waarschijnlijk niet onder W 7.

 

Mvg

 

Bobbiaan