hernoemen van een take

plagge schreef op 09.12.2010 om 13:31 uur

Ik wil graag een take hernoemen van een groot aantal cijfers in gewoon MUZIEK. Als ik dat doe verdwijnt de take (ik denk dus dat er een nieuwe naam wordt gemaakt) maar er verschijnt verder geen take met de naam MUZIEK. Weet iemand waar ik deze take terug kan vinden.  Volgens de verkenner zou hij in dezelfde map moeten staan maar in ieder geval niet onder de naam MUZIEK.Ik gebruik VDL 17 de luxe

Reacties

RiViS schreef op 09.12.2010 om 13:51 uur

VdL17 zet de takes onder (mijn)documenten/Magix/Vdl17/Takes, ga daar maar eens kijken.

Er zit in de mediapool ook een zoekfunctie, klik op het pictogram met de loupe en je kunt b.v. laten zoeken naar *.tak (alle takes) of in jouw geval naar MUZIEK.

Of: klik nóg een keer op de loupe en daarna op Mijn Media en daarna op Takes, dan krijg je ze allemaal te zien.

 

Als je 'm niet vindt: heb je misschien bij het hernoemen de extensie .TAK per ongeluk verwijderd? Want dan wordt-ie niet meer als take herkend.....

 

groet,

Rijk

plagge schreef op 09.12.2010 om 14:02 uur

Nou Rijk je bent nog sneller dan het geluid. Ik denk dat de laatste tip de juiste is. Ik heb namelijk alleen MUZIEK ingevuld zonder daar zelf .tak aan toe te voegen. Tsja en dan kan het bijna niet anders dat VDL hem ook niet meer als zodanig herkent. Nogmaals bedankt!