Herkenning van sony camcorder

mark_rood schreef op 16.08.2011 om 15:01 uur

Ik heb een sony dcr trv12e. Ik heb gister een nieuwe laptop gekocht en het programma video deluxe 17 er opgezet. Helaas doet mijn installatie cd van mijn sony moeilijk door te zeggen dat hij niet werkt op een computer met windows 7. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen en ook eventueel de link met waar ik het kan downloaden?

Op dit moment geeft mijn computer aan: er kan geen verbinding gemaakt worden....

Ik hoor graag van jullie

Dank u.

Reacties

mi-bo schreef op 16.08.2011 om 15:25 uur

U heeft een nieuwe Pc met Win 7 gekocht als hier ook een fire-wire aansluiting opzit kunt u met vdl 17 de camera aansluiten en het werkt, heeft u geen fire wire aansluiting is de mogelijkheid om dit als insrteek slot op de pc te zetten

succes.

FransS schreef op 16.08.2011 om 22:51 uur

Hoi Mark ,

Ik ben even aan het googelen geweest en kwam bij dcr trv 12e dat deze camera een iLink heeft dus kan de camera met een fire-wire kabel aansluiten zoals mi-bo schrijft.

Ik zag ook dat er een driver beschikbaar is voor je camera,maar probeer het eerst zonder of de Laptop je camera herkent met zo'n kabel.

Nu moet het wel een sterke Laptop zijn  om video te bewerken want een Laptop is niet een echte montage Computer .

Maar daar zijn meningen over verdeeld.


Suc6 Frans S