HELP MIJ

HansvdM schreef op 04.09.2009 om 09:56 uur
Dit is nu de 4de keer dat ik deze vraag stel maar heb nog geen serieus antwoord gehad. Ik werk nu met Video de LUXE 15 Plus. Als ik het project waarin ik 9 korte filmpjes heb gezet laad krijg steeds de MAGIX foutmelding  "MIOERROR: UNKNOWN" als op de knop OK van deze MAGIXkaart druk kan ik wel verder met "Bewerken" gaan, maar niet met "Branden" Geef mij s.v.p. hiervoor een oplossing!!! Ik werk al 5 jaar met Magix Video deLuxe, maar heb nog nooit zoveel problemen met het programma gehad.

Reacties

mi-bo schreef op 04.09.2009 om 13:33 uur
Beste Hans vander Made.
uw hand in eigen boezen steken zou geen kwaad kunnen, er heeft 22-8 en 24-8 en 01-9 freaken u een vraag stelling gedaan, zonder resultaat van uw kant,
het mi-bo team bestaat uit 2 personen die al jaren met magix producten werken en de nodige kennis zelf opgedaan hebben om Magix gebruikers die problemen met hun pakket hebben op een goede manier weer hun probleem op te lossen zodat zij met hun mooi aangeschaft pakket verder kunnen.
U heeft  9 korte filmpjes, zijn dit gelijk waardige filmpjes of van verschillende systemen.
heeft u het pakket na uw oproep een keer geherinstalleerd, want wij konden bij de eerste twee oproepen niet zien wat voor vdl pakket u gebruikte, het is vdl15+, dan via online actualiseren 43 mb upload bij magix binnen halen,
als er stukjes project tussen zitten van bv minder dan 1 minuut kunt u in de problemen komen.
een voorstel maakt van al uw projecten een Avi of Magix video project te vinden onder exporteren via bestand, heeft u dit gedaan zet daarna alle Avi\ mpv achter elkaar en het branden zal zeker lukken, graag een reachte van uw zijde,
is het probleem opgelost dan bij status wat nu open staat hier opgelost aan vinken, mvrgr mi-bo.