Reacties

lucky_me schreef op 25.11.2010 om 18:46 uur

Hoewel waarschijnlijk wel met vdl17 zal gewerkt worden zijn de onderwerpen toepasbaar op andere versies van vdl ook. De manier van werken is uiteindelijk voor de verschillende versies gelijklopend. Ik volgde ook zo een cursus en spreek dus uit ervaring. Wel was ik na afloop een beetje teleurgesteld, ik had op mezelf reeds wat geoefend en vond de cursus eerder een opfrissing dan een kennismaking met nieuwe zaken. De cursus ging voornamelijk over beeldbewerking en ik had graag gezien wat vdl op gebied van audio vermag.

mvg

Lucky_me

wim-zadel schreef op 27.11.2010 om 12:34 uur


Hoi Lucky_me

Mijn lessen van Magix versie 17 geven wat modelijkheden die voorheen niet helemaal uit de verf kwamen.

Kijk maar eens naar de les "Geluid" op www.bijhans.nl en/of www.studio9plus.nl  

 

groeten

Wim

 

Hoewel waarschijnlijk wel met vdl17 zal gewerkt worden zijn de onderwerpen toepasbaar op andere versies van vdl ook. De manier van werken is uiteindelijk voor de verschillende versies gelijklopend. Ik volgde ook zo een cursus en spreek dus uit ervaring. Wel was ik na afloop een beetje teleurgesteld, ik had op mezelf reeds wat geoefend en vond de cursus eerder een opfrissing dan een kennismaking met nieuwe zaken. De cursus ging voornamelijk over beeldbewerking en ik had graag gezien wat vdl op gebied van audio vermag.

mvg

Lucky_me


Hoewel waarschijnlijk wel met vdl17 zal gewerkt worden zijn de onderwerpen toepasbaar op andere versies van vdl ook. De manier van werken is uiteindelijk voor de verschillende versies gelijklopend. Ik volgde ook zo een cursus en spreek dus uit ervaring. Wel was ik na afloop een beetje teleurgesteld, ik had op mezelf reeds wat geoefend en vond de cursus eerder een opfrissing dan een kennismaking met nieuwe zaken. De cursus ging voornamelijk over beeldbewerking en ik had graag gezien wat vdl op gebied van audio vermag.

mvg

Lucky_me

wderidder schreef op 16.12.2010 om 16:31 uur

Hoi,weet niet waar de cursus gevolgd is /word,echter de cursussen die gegeven worden door de HCC daar word ook aandacht besteed aan het geluid

lucky_me schreef op 18.12.2010 om 11:29 uur

het betrof hier een cursus gegeven door HCC eerder dit jaar in een hotel in Gent. 

Nu ik je foto zie denk ik zelfs dat jij er ook was, ben ik wel niet zeker van. Geluid werd vernoemd en de meeste venstertjes werden ook wel eens getoond. De lesgever gaf zelf te kennen dat de geluidsbewerking een studie op zich is die wel buiten de cursus viel. Ik heb op mezelf de hulp doorworsteld die magix geeft over het werken met audio. Ik moet zeggen, het is een pak. Het is ook moeilijker te vatten dan de beeldbewerking, daar zie je het verschil in je preview venster. Bij de audiobewerking hoor je wel een al dan niet duidelijk klankverschil bij het draaien aan de knopjes, maar wat nu juist wanneer gebruikt wordt is me nog altijd niet duidelijk.

mvg

Luc

Hoi,weet niet waar de cursus gevolgd is /word,echter de cursussen die gegeven worden door de HCC daar word ook aandacht besteed aan het geluid