Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 29.05.2014 om 09:32 uur

Beste,

Of u een mediaspeler moet aanschaffen is een beslissing die u zelf moet nemen!

Als u er een een mediaspeler koop, moet u er op het volgende letten!!

Het moet de volgen video formaten ondersteunen: AVI / BDMVLigh / DISOLight / KV TS TP / TRP / M2TS / MPG / MP4 / MOV / M4V / VOB/ ISO / IFO / DAT / WMV / ASF / RM / RMVB / FLV resolutie tot 720p/1080i/1080p.

Als u ze met een menu wilt afspelen dan moet u er op letten dat deze ISO / IFO bestanden aankan.

Zelf het ik van Mede8er de  MED800X3D en ben daar zeer te vrede over.

zie voor verder specificatie: http://mede8er.eu/nl/index.php?d=800x3d

Succes,

Rob

lucky_me schreef op 29.05.2014 om 17:02 uur

hallo

heb je geen usb ingang op je tv? exporteer je film anders op een usb stick en kijk zo.

mvg

Luc

hvan10 schreef op 29.05.2014 om 17:40 uur

Beste Rob en Luc,

Bedankt voor jullie reacties. Ik had een film al op m'n externe harde schijf gezet via "als  videobestand uitvoeren" en als "als mediaspeler uitvoeren" en vervolgens de schijf met usb kabel aan m'n TV aangesloten, maar beide bestanden werden niet geaccepteerd. Dus ik denk, dat ik wel een mediaspeler nodig heb, maar dat ik er een zonder harde schijf kan nemen, zodat ik mijn harde schijf daarop kan aansluiten en de speler dan weer met hdmi op de tv.

Rob bedankt voor de tip. Ik was al aan het zoeken bij Mede8er en kwam uit bij de MED1000x3D. Heeft iemand daar ervaring mee. Of is het toch handiger om er een met harde schijf te nemen.

Voormalige gebruiker schreef op 29.05.2014 om 18:02 uur

Hallo,

Ik heb in mijn Mede8er een harde schijf van 2TB geplaatst. Werkt goed. tevens kan je nog twee externe schijven er aanhangen 1x USB3 en 1xUSB2. Via de USB3 slave poort, kan je de interne harde schijf met je computer verbinden en zo gegevens overzetten. Lees even de gebruikers handleiding door.

http://mede8er.eu/register/downloads/Mede8er_Manuals/Mede8er_med800x3D_user_NLD.pdf

In het verleden hing een externe harde schijf aan mijn TV. Echter deze kon niet met een menu, gelijk aan een DVD,  lezen. Ook moest deze altijd exporteren als mpeg4.

Succes met je beslissing

Rob

hvan10 schreef op 31.05.2014 om 20:17 uur

Beste Rob,

Ik denk, dat ik ook zo'n mede8ter aanschaf. Uw link naar de handleiding liep bij mij vast. Ik zal het nog eens proberen.

groet, Hans.