Ik werk met Video de Luxe 2013. Ik wil graag mijn film resultaten afspelen op mijn HD TV. Ik heb geen blueray brander/speler. Moet ik een mediaspeler aanschaffen? Wie heeft hiermee ervaring?
Bedankt voor jullie reacties. Ik had een film al op m'n externe harde schijf gezet via "als videobestand uitvoeren" en als "als mediaspeler uitvoeren" en vervolgens de schijf met usb kabel aan m'n TV aangesloten, maar beide bestanden werden niet geaccepteerd. Dus ik denk, dat ik wel een mediaspeler nodig heb, maar dat ik er een zonder harde schijf kan nemen, zodat ik mijn harde schijf daarop kan aansluiten en de speler dan weer met hdmi op de tv.
Rob bedankt voor de tip. Ik was al aan het zoeken bij Mede8er en kwam uit bij de MED1000x3D. Heeft iemand daar ervaring mee. Of is het toch handiger om er een met harde schijf te nemen.
Voormalige gebruiker
schreef op 29.05.2014 om 18:02 uur
Hallo,
Ik heb in mijn Mede8er een harde schijf van 2TB geplaatst. Werkt goed. tevens kan je nog twee externe schijven er aanhangen 1x USB3 en 1xUSB2. Via de USB3 slave poort, kan je de interne harde schijf met je computer verbinden en zo gegevens overzetten. Lees even de gebruikers handleiding door.
In het verleden hing een externe harde schijf aan mijn TV. Echter deze kon niet met een menu, gelijk aan een DVD, lezen. Ook moest deze altijd exporteren als mpeg4.