Haperend beeld

mojo140 schreef op 25.09.2009 om 20:19 uur
hallo,

Ik heb een Sony Handycam DCR-SX50 en de laatste keer heb ik een voetbalwedstrijd opgenomen van m'n zoon. Wanneer ik deze film heb geimporteerd met Sony Picture Utility programma (bijgeleverd met Handycam) is er niets aan de hand, beeld ziet er scherp en strak uit. Wanneer ik dezelfde beelden afspeel in Magix Video Deluxe, gaan de beelden stotteren of haperen. In eerste instantie dacht ik dat de PC het niet aankon en daardoor kleine fragmenten oversloeg. Maar ook bij het resultaat blijft het beeld hapere, wat de kwaliteit van het materiaal totaal teniet doet. Wat is hier aan de hand ? Ik ben erg tevreden over het programma maar op deze manier wordt mijn enthousiasme wat minder...

Iemand een oplossing/suggestie ?

Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2009 om 21:58 uur
u heeft een avchd camera , de beelden worden ingeladen met een usb naar uw Pc, u heeft vdl 15+\premium, dan 43 mb downloaden Magix, en u kunt beelden direct inladen in mpeg4, en u zult zien dat u perfecte beeld kwaliteit heeft, succes.
mi-bo schreef op 26.09.2009 om 15:23 uur
Beste, stuur een mail naar ons,en u krijg on tel,
  gr mi-bo
Cofelica schreef op 06.11.2009 om 10:58 uur
Heb je al een oplossing gevonden? Zou ik die dan mogen weten? Want ik heb hier ook last van :(