hallo waarom begint de achtergrond film iets later dan de foto die op de voor grond staat

hbooij schreef op 12.04.2013 om 14:31 uur

Hallo wanneer ik twee foto's naast elkaar heb staan in de tijdlijn en ik plak daar een overgang in en ik zet er een fim onder als achtergrond en zodra wanneer de foto omdraait dan heb ik zwart beeld, maar nu heb ik daar een fim achter gezet als achtergrond en het werkt prima maar het vreemde wat ik steeds tegen kom is dat wanneer de foto omdraait in de overgang dan is het beeld mischien 2 seconden zwart en dan begint de film die op de achtergrond staat te draaien. Hoe zou ik dat kunnen veranderen.

VDL 2013

Reacties

magixagent schreef op 12.04.2013 om 17:15 uur

Beste,
zet Uw video beelden op spoor 1 & 2.
De foto’s met overgangen op spoor 3, en het probleem is opgelost en er komen geen zwarte stukjes er tussen door.
succes met het mooie MAGIX product.

hbooij schreef op 12.04.2013 om 20:21 uur

Hallo bedankt voor je antwoord,

Heb de foto's naar spoor 3 gebracht met de overgangen heb het filmpje naar spoor 1 gedaan

maar het werkt niet. wat doe ik dan nog verkeerd, ik gebruik het filmpje als achtergrond zo heb ik hem ook aangemerkt met de rechter muis knop.

Wat betreft MAGIX het is een pracht programma.

Hoor graag wat ik er nog aan kan veranderen. 

RiViS schreef op 15.04.2013 om 09:57 uur

Je schrijft dat de foto omdraait. Geef aub even aan welke overgang je precies gebruikt (hoofdstuk en naam vd overgang), dan zal ik even kijken.

groet,

Rijk

hbooij schreef op 16.04.2013 om 21:33 uur

Hallo ik gebruik dan de overgang klep 3

dus wanneer klep 3 weg draait dan heb ik ongeveer 2 seconden zwart beeld en dan begint de achtergrond film

ondanks dat ik de film al een stukje onder de foto heb staan of boven de foto..

Grt H.Booij

ps bedankt voor het meedenken maar verder is het een pracht programma.

Voormalige gebruiker schreef op 18.04.2013 om 15:24 uur

Beste,

Wat Magixagent heeft beschreven, is juist.

Je moet de film met geluid  op spoor 1 zetten en de foto's op spoor 2.  Dan krijg je dit effect.

succes

Rob

hbooij schreef op 18.04.2013 om 15:42 uur

Hallo ik ga het uit proberen je hoort nog van mij.

Grt H.Booij

hbooij schreef op 18.04.2013 om 16:08 uur

Hallo heb even een stukje film en een paar foto's er in gezet zoals hier onder werd vermeld

heb het stukje opgeslagen maar krijg nog steeds wanneer de overgang begint dan zie ik al wel de foto naar voren komen en 2 seconden later begint het filmpje. Het vreemde er van is dat wanneer ik de foto's naast elkaar zet

en ik zelf een overgang maak met het schuif in de foto iets naar links doe en van de andere foto iets naar rechtes

dan werkt het wel want dan zie je het filmpje in het wazige stukje draaien en komt hij bij de tweede foto goed op de achtergrond.

Grt H.Booij

hbooij schreef op 18.04.2013 om 16:29 uur

Nog even iets er aan toevoegen wanneer ik in het programma zelf bezig ben doet hij het wel goed. Maar zodra ik hem opsla dan komt de film 2 seconden later.

Grt H.Booij

Voormalige gebruiker schreef op 20.04.2013 om 09:52 uur

Beste,

Het kan van alles zijn. Daarom is het moeilijk om vanaf deze plaats een goed advies te geven. Wel zou je  eens kunnen proberen om alle instellingen terug te zetten naar de beginwaarde. 

Ga naar:  bestand / instellingen / programma instellingen terug zetten op standaardwaarde.

Bij mij gaat alles goed, zowel bij het exporteren als bij het branden op een DVD.

succes

Rob

hbooij schreef op 20.04.2013 om 15:19 uur

Hallo Robvroe1,

Ik heb hem weer terug naar de beginwaarde gezet zoals u dat had gezegd

en tot mijn verbazing het werkt, bedankt voor u info.

wat er dan is veranderd zal ik wel niet achter komen maar dat vindt ik niet zo belangrijk

dat het nu werkt vindt ik geweldig.

Nogmaals heel hartelijk dank.

Grt H.Booij