hallo ,ik heb video deluxe heb filmpjes gemaakt en na 4 filmpjes encoderen krijg ik een bericht dat de programma afgesloten wordt en kan niets meer.magic opnieuw gezet alle filmpjes gecontroleerd alles goed wat moet ik doen

Carla schreef op 28.08.2011 om 17:29 uur

hallo ,ik heb video deluxe 16 heb filmpjes gemaakt en na 4 filmpjes encoderen krijg ik een bericht dat het programma afgesloten wordt en kan niets meer. Magix opnieuw gezet alle filmpjes gecontroleerd alles goed wat moet ik doen. Heb windows 7 64 bit.

Naam van besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium
Versie 6.1.7600 Build 7600
Leverancier van besturingssysteem Microsoft Corporation
Systeemnaam CARLA-PC
Systeemfabrikant  Compaq-Presario
Systeemmodel VN300AA-ABH CQ5250NL
Systeemtype Op x64-gebaseerde PC
Processor Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU    Q8300  @ 2.50GHz, 2499 MHz, 4 core('s), 4 logische processor(s)
4 GB DDR III geheugen.
Direct X  versie 10

M.V.G Carla

Reacties

FransS schreef op 28.08.2011 om 18:58 uur

Hoi Carla,

Hoe ben je precies te werk gegaan,volgen je gegevens van je computer moet het toch wel lukken.

En dat afsluiten gebeurd dat onder het encoderen?

Grt.FransS

Carla schreef op 29.08.2011 om 11:19 uur

Hallo Frans,

Ja dat gebeurd tijdens het encoderen en dan steeds op het einde van het 4e filmpje.

Ik gebruik al jaren Magix 7,8 en nu 16, en daar heb ik in het begin al eerder problemen mee gehad.

Ik heb Magix video deluxe 16 ook alweer opnieuw geinstaleerd maar dat helpt niets.

De filmpjes in andere volgorde gezet maar dat helpt ook niet en alle filmpjes nagekeken.

Ik wil dus meerdere filmpjes op een DVD bakken met een menu en dat ging altijd goed maar nu even niet.

Help help!

Groeten Carla.

 


 

Groete

FransS schreef op 29.08.2011 om 22:32 uur

Oké,probeer eens zonder dat 4e filmpje een DVD te maken ,en dan raad ik je aan om een DVD-RW te nemen want die kan je altijd her gebruiken.

Ik ben bang dat er in dat 4e filmpje een fout zit of het is een ander format kijk daar eens naar.

Je kan ook proberen om het 4e filmpje stukje voor stukje in te korten,ja,ja ik hoor het je zeggen dan heb ik mijn filmpje niet kompleet,ja dat klopt maar anders weet je de fout niet te vinden ,maar doe dit op een DVD-RW die kan je hergebruiken !


 

Suc Frans S.6

Carla schreef op 31.08.2011 om 16:21 uur

Hallo Frans,

Bedankt voor je reactie.

Je voorstellen worden zeer gewaardeerd, maar alle voorstellen had ik al zo gedaan.

 Andere films andere volgorde, film 4 weg enz.enz. maar het zelfde resultaat, ook brand ik altijd op dvd-rw

Mijn man is er ook al mee bezig geweest voordat ik de vraag in dit forum stelde.

Die lost alle problemen met pc's eigenlijk altijd op, maar die vindt dit ook maar een vreemde situatie.  

Vandaar de vraag in dit forum. We zoeken verder en je hoeft er geen tijd meer aan  te  besteden tenzij je nog een goede inval krijgt.

Hartelijke groeten Carla