Is het mogelijk om in ProX7 de layout van het programma aan te passen zodat de letters wat groter worden .Ik moet nu bijna een verrekijker gebruiken. en kan niets vinden van in de instellingen
Ik werk alang met 2 monitoren in voorgaande versies was de mogelijkheid er om de letter te vergroten.een versie die 200 euro kost en die dit niet kan is bedrog.
Beste Golfie,
U heeft volkomen gelijk n Pro X6 stond het er nog wel in en Pro X7 niet meer.
misschien bewust weg gelaten, ik heb het nooit gebruikt. vdl 2015 is een heel ander programma dan Pro X7, een goede grafischekaart die up to date is kan wel eens helpen met bewerking, en uiteraard de proxy aanzetten, ik ben net bij een collega geweest die 4 K beelden heeft en dit werkte slecht met de Pro X6 versie, maar met de Pro X7 geen enkel probleem
gr
Michael
Nogt zoiets ,Geef je Nederlands aan ,sturen ze een engelse versie.
Het is bij mij gebeurd met Magix .Er zijn nog andere.
Golfie
Voormalige gebruiker
schreef op 30.04.2015 om 22:05 uur
Beste Golfie,
Ik vind het jammer dat je zo negatief bent. Zelf vind ik Video Pro X7 een heel mooi programma. Het klopt, dat de het groter maken van letters, bewust is weggelaten. Dit is wat Magix Support mij gemaild heeft.
Het ontbreken van deze "functie" is zo bedoeld. Deze functie is er nog wel, maar werkt nu automatisch. Dat wil zeggen wat wanneer je bijvoorbeeld een 4K monitor hebt, dat de tekstgrootte dan automatisch groter gezet wordt. Wat natuurlijk niet goed is, is dat dit in de Help-tekst nog niet is aangepast. Ik ga dit alsnog doorgeven bij deze.
Wat je zou kunnen doen is: ga naar: configuratiescherm / beeldscherm. zie afbeelding
Net twee filmpjes klaar met vdl 2015.Werkt perfect.Ziet er leuk uit.Draaien in een museum.
En als je dan prox7 aanschaft,misschien kan ik nog iets meer.
En als je dan voor 200 euro investeerd .Dan verwacht je ook wat meer tekrijgen .Dat 2e venster leuk maar niet noodzakelijk.Die vectorscopen ?Als je sneheid wilt niet noodzakelijk.
En dan zou je voor je lettergrootte je configuratie aan moeten passen. Belachelijk.Helaas bij mij wordt het niet positiever .Ik voel me belazerd .Als je als firma zo je geld wilt verdienen .Weg ermee.