Reacties

mi-bo schreef op 10.04.2015 om 08:02 uur

Beste, 

als u met 2 monitoren gaat werken kunt u allesvergroten en uw probleem is opgelost of een grotere beeld scherm, 26 inch

gr

Michael

golfie schreef op 10.04.2015 om 08:18 uur

Ik werk alang met 2 monitoren in voorgaande versies was de mogelijkheid er om de letter te vergroten.een versie die 200 euro kost en die dit niet kan is bedrog.

mi-bo schreef op 10.04.2015 om 08:56 uur

Beste Golfie,

het pakket kost nu € 199,99 over 2 weken kost het € 399,99 kijk maar op magix.com/nl/.

Als geregistreerde MAGIX gebruiker kunt u het nu kopen voor € 199,99.

maar over welk vdl pakket spreekt u dat de letters konden worden vergroot in de layout, 

ik hoor graag van U, want in dit nieuwe pakket zullen we ook alle nieuwe dingen uit moeten zoeken

gr

Michael

golfie schreef op 10.04.2015 om 09:54 uur

Beste Michael,

Video de luxe 2015 onder programma interface kun je lettergrootte instellen.

Video  2015 loopt trouwens veel vlotter.

gr golfie

mi-bo schreef op 10.04.2015 om 16:44 uur

Beste Golfie,
U heeft volkomen gelijk n Pro X6 stond het er nog wel in en Pro X7 niet meer.
misschien bewust weg gelaten, ik heb het nooit gebruikt. vdl 2015 is een heel ander programma dan Pro X7, een goede grafischekaart die up to date is kan wel eens helpen met bewerking, en uiteraard de proxy aanzetten, ik ben net bij een collega geweest die 4 K beelden heeft en dit werkte slecht met de Pro X6 versie, maar met de Pro X7 geen enkel probleem
gr
Michael

golfie schreef op 11.04.2015 om 13:17 uur

beste michael ,

Waarschijnlijk zijn wij niet even oud .Maar als je ouder wordt dan gaat het gezichtsvermogen achteruit.

Daarom snap ik Magix niet dat ze zo iets weg kunnen laten .Want er zijn toch veel gebruikers van het eerste uur

en die worden allemaal een beetje oudér.

Voor mij 200,- euro weggegooid.

vr gr Golfie

mi-bo schreef op 11.04.2015 om 13:44 uur

Beste Golfie, 

er is momenteel bij MAGIX een optie binnen 30 dagen niet tevreden geld terug.

helaas geld dit niet voor de upgrade programma's. 

Alleen voor de programma's die te vinden zijn op magix.com.

ik ben zelf van het jaar 47

gr

Michael

golfie schreef op 11.04.2015 om 18:57 uur

Michael.

Soory, dan ben ik nog maar een broekje.Ik ben van 48.

Ik heb de downloadversie gekocht Hoe krijg je die dan retour.

Want werkelijk het is echt niks zoveel voor zo weinig.

vr gr Golfie

golfie schreef op 14.04.2015 om 15:15 uur

Michael,

Nogt zoiets ,Geef je Nederlands aan ,sturen ze een engelse versie.

Het is bij mij gebeurd met Magix .Er zijn nog andere.

Golfie

Voormalige gebruiker schreef op 30.04.2015 om 22:05 uur

Beste Golfie,

Ik vind het jammer dat je zo negatief bent. Zelf vind ik Video Pro X7 een heel mooi programma. Het klopt, dat de het groter maken van letters, bewust is weggelaten. Dit is wat Magix Support mij gemaild heeft.

Het ontbreken van deze "functie" is zo bedoeld. Deze functie is er nog wel, maar werkt nu automatisch. Dat wil zeggen wat wanneer je bijvoorbeeld een 4K monitor hebt, dat de tekstgrootte dan automatisch groter gezet wordt. Wat natuurlijk niet goed is, is dat dit in de Help-tekst nog niet is aangepast. Ik ga dit alsnog doorgeven bij deze.

Wat je zou kunnen doen is: ga naar: configuratiescherm / beeldscherm. zie afbeelding

Even uittesten wat voor u goed aanvoelt.

Succes,

Rob

golfie schreef op 04.05.2015 om 10:21 uur

Beste Rob 

Net twee filmpjes klaar met vdl 2015.Werkt perfect.Ziet er leuk uit.Draaien in een museum.

En als je dan prox7 aanschaft,misschien kan ik nog iets meer.

En als je dan voor 200 euro investeerd .Dan verwacht je ook wat meer tekrijgen .Dat 2e venster leuk maar niet noodzakelijk.Die vectorscopen ?Als je sneheid wilt niet noodzakelijk.

En dan zou je voor je lettergrootte je configuratie aan moeten passen. Belachelijk.Helaas bij mij wordt het niet positiever .Ik voel me belazerd .Als je als firma zo je geld wilt verdienen .Weg ermee.

Sorry

vriendelijke groet golfie