Heeft iemand ooit hetzelfde probleem gehad? Na het exporteren heb ik bovenaan in men film oftewel een heel dunne groene lijn ofwel een heel dunne gekleurde lijn, het is flinterdun maar towh wel storend..ik exporteer meestal in mp4..
Ik heb magix video deluxe premium 2013 en mijn grafische kaart is een ati HD 5870.
Voormalige gebruiker
schreef op 13.10.2013 om 15:12 uur
Beste,
Ik heb een stukje film met VDL2013 als VDL2014 geexporteerd naar mp4
In VDL2013 zie ik , maar je moet wel goed kijken, bovenaan een héél dun groene lijnje. In VDL2014 is niet zo.
VDL 2013
VDL214
Mijn videokaart is: NVDIA GeForce GTX 460. Dit heb gecontateerd na de laaste update van VDL2013. Als het je dermate stoort zou je VDL2013 kunnen deinstalleren en opnieuw kunnen installeren en geen updates plaatsen.
succes,
Rob
PS. Als ik dit afspeel via mijn Samsug LED TV zie ik het groene lijntje niet meer.
Ik heb een stukje film met VDL2013 als VDL2014 geexporteerd naar mp4
In VDL2013 zie ik , maar je moet wel goed kijken, bovenaan een héél dun groene lijnje. In VDL2014 is niet zo.
VDL 2013
VDL214
Mijn videokaart is: NVDIA GeForce GTX 460. Dit heb gecontateerd na de laaste update van VDL2013. Als het je dermate stoort zou je VDL2013 kunnen deinstalleren en opnieuw kunnen installeren en geen updates plaatsen.
succes,
Rob
PS. Als ik dit afspeel via mijn Samsug LED TV zie ik het groene lijntje niet meer.
Hartelijk bedankt Rob! uw lijn is inderdaad zo te zien wel heel dun of nagenoeg onbestaande..bij mij is het als ik het fullscreen afspeel een halve tot bijna een mm dikte.. Ik ga binnenkort zoiezo upgraden naar de 2014. Wat ik ook al had geconstateerd heb is dat wanneer ik iets afspeel op bv een breedbeeld tv dit lijntje ook verdwijnt. Ikzelf heb nog een 4:3 monitor, misschien dat het daar ook mee kan te maken hebben. In ieder geval bedankt voor je antwoord.
Ondertussen is het opgelost door..een update te doen.. :-) had ik blijkbaar nog niet gedaan nadat ik deze terug had geherinstalleerd een tijdje geleden..
Bedankt iedereen!