Reacties

Kees-Haremaker schreef op 16.07.2019 om 11:15 uur

Hallo Erik Hans, welk merk camera gebruik je en welk type/merk videokaart gebruik je want dat is wel belangrijk
b.v. de oudere Sony camera's gebruiken een zgn. Ilink verbinding die ook met een speciaal kabeltje met een daarvoor geschikte poort in je videokaart moet worden verbonden.
De nieuwere camera's kunnen b.v. met een USB 3.0 kabeltje verbonden worden.
Maar als jou camera met kaartjes werkt die kan je gewoon in een kaartlezer van je PC steken, zodat je de bestanden naar een HD kan kopiëren.
Mvg Kees

erikhans schreef op 16.07.2019 om 11:25 uur

ik heb een sony camera en een Nvidia video kaart, maar het heeft in het korte verleden altijd gewerkt, en het bertreft bandjes

mi-bo schreef op 16.07.2019 om 12:15 uur

@erikhans

Beste Erik,

25-01-2019 was Uw laatste reactie "Gerard dank je wel ik ga er naar kijken"

https://www.magix.info/nl/forum/grabber-probleem--1221231/#ca1436842

Was daarna het probleem opgelost ?????

Of heeft U inmiddels een video omzetter van MAGIX gekocht.

Met vriendelijke groet

Michael

Kees-Haremaker schreef op 16.07.2019 om 13:14 uur

Hallo Erik, hier een paar plaatjes klik op de rode knop in het preview beeld dan verschijnt dit plaatje

Kies dat de camera in het rode kader
daarna kijk je of je hier jou camera tegenkomt bij mij is dat wat hier vermeld staat en dan krijg je in het scherm het beeld van de camera te zien als hij aanstaat op b.v. opname.

en dan moet het goed gaan bij mij is dat dus de Ilink aansluiting op een daarvoor geschikte poort
Mvg Kees

erikhans schreef op 16.07.2019 om 13:27 uur

dank je welmaar dit is nou juist het probleem mijn camera wordt niet gezien welke mogelijkheid ik ook neem of het aantal keren van proberen, opnieuw opstarten of opnieuw laden het helpt niet echt.