Reacties

mi-bo schreef op 24.01.2019 om 12:58 uur

@erikhans

Beste Erikhans,

U kunt het beste naar deze link gaan voor Uw probleem

Ezcap video grabber | Download & Install in Seconds‎

Adv.www.nchsoftware.com/‎

een vraag met welk programma gaat U de digitale beelden bewerken.

Mvg

Michael

erikhans schreef op 24.01.2019 om 13:51 uur

Beste Michael;

bedankt voor de reactie, ik heb het al met nch geprobeerd maar dit lukt ook niet, en ik gebruik het programma Magix video Pro X

mi-bo schreef op 24.01.2019 om 13:55 uur

@erikhans

Beste Erikhans,

Als U MAGIX Video Pro X opstart en klik onder preview van Bron op rode knop dan heeft U de optie Analoog.

Via deze weg kunt U via de Ezcap video Grabber digitaliseren, of werkt dit niet.

Mvg

Michael

Bol schreef op 24.01.2019 om 14:22 uur

Hallo Erik,

Heb je bij de aangekochte ezcap video capture grabber geen software meegeleverd gekregen om uw beelden binnen te halen? Ik zou eerst proberen met het meegeleverde programma de grabber werkend te krijgen. Je kan dan altijd via de leveancier van de grabber vragen stellen. Het kan best zo zijn dat bij Pro X bepaalde codecs ontbreken.

zie: https://www.nchsoftware.com/capture/index.html?kw=ezcap%20video%20grabber&gclid=EAIaIQobChMIsbu9zcSG4AIV5grTCh2jXwayEAAYASAAEgLgN_D_BwE

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2019, 14:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

erikhans schreef op 24.01.2019 om 14:40 uur

Beste rob

het heeft wel gewerkt

erikhans schreef op 24.01.2019 om 14:41 uur

beste michael

dit werkt dus niet

Bol schreef op 24.01.2019 om 14:46 uur

Beste rob

het heeft wel gewerkt

Je bedoelt, dat het heeft gewerkt In Pro X? Toen de grabber nog wel werkte, zat de grabber toen in een USB poort 2.0 en nu de grabber niet meer werkt in een USB poort 3.0

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2019, 14:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

erikhans schreef op 24.01.2019 om 15:25 uur

beste bol

hij zit in dezelfde usb poort als toen het werkte 2.0

mi-bo schreef op 24.01.2019 om 16:43 uur

@erikhans

Beste Erikhans.

Ik heb U met al mijn kennis willen helpen.

Helaas kan ik U niet verder helpen,succes met het zoeken naar de juiste oplossing,of via Magix.com een usb grabber bestellen die wel met MAGIX video ProX werkt.

Mvg

Michael

Bol schreef op 24.01.2019 om 18:43 uur

Hallo Erik,

Heb je al eens bij het apparaat beheer gekeken of de driver nog goed geïnstalleerd is? Geen vraagtekens of uitroeptekens?

Als er een vraagteken of een uitroepteken staat, delete deze dan en installeer de driver opnieuw.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2019, 18:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

erikhans schreef op 25.01.2019 om 11:24 uur

Beste Bol

ja ik heb gekeken maar zie geen gekke dingen

gwmwillemsen schreef op 25.01.2019 om 12:07 uur

Erik

Ik heb laatst een soortgelijk probleem gehad. Weliswaar een ander merk grabber, maar misschien heb je toch wat aan mijn ervaring. Ik zag over het hoofd, dat ik bij de instellingen van de grabber een keuze moest maken of ik al dan niet een S-videoaansluiting gebruikte tussen weergaveapparaat en grabber. Aangezien ik zo'n stekker gebruikte en niet de gele tulpstekker was het probleem uiteindelijk snel opgelost. Voor de audio gebruikte ik gewoon de rode en witte stekkers.

Gerard

erikhans schreef op 25.01.2019 om 14:00 uur

gerard ik ga er naar kijken dank je wel