Heb je bij de aangekochte ezcap video capture grabber geen software meegeleverd gekregen om uw beelden binnen te halen? Ik zou eerst proberen met het meegeleverde programma de grabber werkend te krijgen. Je kan dan altijd via de leveancier van de grabber vragen stellen. Het kan best zo zijn dat bij Pro X bepaalde codecs ontbreken.
Je bedoelt, dat het heeft gewerkt In Pro X? Toen de grabber nog wel werkte, zat de grabber toen in een USB poort 2.0 en nu de grabber niet meer werkt in een USB poort 3.0
Helaas kan ik U niet verder helpen,succes met het zoeken naar de juiste oplossing,of via Magix.com een usb grabber bestellen die wel met MAGIX video ProX werkt.
Ik heb laatst een soortgelijk probleem gehad. Weliswaar een ander merk grabber, maar misschien heb je toch wat aan mijn ervaring. Ik zag over het hoofd, dat ik bij de instellingen van de grabber een keuze moest maken of ik al dan niet een S-videoaansluiting gebruikte tussen weergaveapparaat en grabber. Aangezien ik zo'n stekker gebruikte en niet de gele tulpstekker was het probleem uiteindelijk snel opgelost. Voor de audio gebruikte ik gewoon de rode en witte stekkers.