GPS data toevoegen aan een video

DeJanTubes schreef op 10.11.2011 om 21:44 uur

Hallo allemaal.

Ik doe aan deltavliegen of ook wel hanggliding en wil mijn data uit mijn GPS (we noemen dat een Vario in in onze sport) aan een video kunnen linken. Wat ik precies bedoel kan je zien op het volgend filmpje. Het fragment waarin ik de GPS data (tijd, stijgsnelheid, grondsnelheid en hoogte) heb toegevoegd start op 7 minuten:

Helaas is dit een saai en tijdrovend werkje en ik zoek naar een manier om dit geautomatiseerd te doen. Hoop dat iemand een oplossing kent OF dat de makers van Magix met mij contact opnemen om dergelijke functionaliteit in te bouwen.

Volgens mij worden er wereldwijd dan een hele hoop mensen blij...

Groet Jan Bruinenberg

 

Reacties

mi-bo schreef op 11.11.2011 om 10:55 uur

Stuur een mail naar en zij kunnen U verder helpen,

succes met U w mooie Sport en het Magix product.

DeJanTubes schreef op 11.11.2011 om 12:49 uur

Beste mi-bo, Thanks. Ga ik doen.

DeJanTubes schreef op 11.11.2011 om 14:06 uur

@ mi-bo.

De mail met mijn vraag zonet verzonden naar de magix helpdesk.

Op zoek naar wat  voorbeelden van de verschillende buitensporten waar GPS icm Video interessant zou kunnen zijn kwam ik op youtube een filmpjesén software tegen met precies dát wat ik nu bedoelde. http://www.dashware.net/

Efin zozie je maar weer alles wat je bedenkt is waarschijnlijk al een keer eerder bedacht. Je moet alleen even zoeken. :-) Maar....... toch zou het handig zijn als MAGIX dit kan toevoegen. Ik wacht in spanning af.

DeJanTubes schreef op 12.11.2011 om 10:57 uur

@mi-bo

Heb antwoord gehad van help@magix.net. Zij hebben aangegeven dat de ontwikkeling in Duitsland zit. Via deze weg zou ik dit verder moeten onderzoeken. Degene die de mail beantwoorde heeft aangegeven dat hij dacht dat een MAGIX hier niet aan mee zou werken.

Als ik dit doortrek zal iedereen die nieuwe functionaliteit wenst dus naar Duitsland moeten. Jammer; het schept m.i. een onnodig grotere afstand met de klant.

Maar ik ga het proberen.