Geluid kraakt en stottert in video de luxe

dennistcheng schreef op 09.05.2014 om 21:48 uur

Hoi,

Als ik een filmpje importeer van mijn pc naar de mediapool van Magix video de luxe krijg ik een krakend stotterent geluid te horen tijdens het bekijken van het filmpje.

Als ik het dan weer opsla op mijn pc wordt dat krakende geluid ook zo opgeslagen en is het filmpje dus niet om aan te horen.

Het originele filmpje heeft gewoon een prima geluid als ik dat afspeel maar zodra ik het naar magix importeer veranderd het geluid in gekraak.

Iemand enig idee want ik ben nu al meer dan een week bezig dit op te lossen samen met Magix helpdesk(per email) maar het veranderd niks.

Ook na het converteren naar een mpg bestand helpt niet

Ik heb windows 7

Help aub !! ik wordt er gek van.

Reacties

dennistcheng schreef op 09.05.2014 om 22:30 uur

Hoi,

Nogmaals met mij.

Ik ben een stapje verder .

Ik heb namelijk het volgende ontdekt.

Ik maak altijd filmpjes met mijn telefoon en soms ook met de ipad.

Nu doen de filmpjes van de ipad gewoon normaal, dus na importeren geen gekraak in magix.

Alleen de filpjes via mijn telefoon opgenomen, die doen na importeren wel kraken.

(Hoewel ze op mijn pc gewoon af te spelen zijn zonder gekraak, dat kraken is alleen in de magix programma)

Het zijn beide (via telefoon en ipad) mp4 bestandjes dus dat zou verer eigenlijk niks uit moeten maken.

Iemand hier een idee over?

mi-bo schreef op 10.05.2014 om 09:39 uur

Hoi Dennis,

met welk pakket van VDL werk je,

dit i.v.m. een correct antwoord.

gr

mido

dennistcheng schreef op 10.05.2014 om 21:38 uur

Hoi Dennis,

met welk pakket van VDL werk je,

dit i.v.m. een correct antwoord.

gr

mido

Hoi @mi-bo

Ik heb Magix video de luxe 2014

Ik hoop dat je dat beoel?

Groet

Dennis

mi-bo schreef op 11.05.2014 om 10:43 uur

Beste Dennis, importeer de film in VDL. dan activeer U de film door rechts op het project te klikken, en dan frame table opnieuw aanmaken, dan kome de 0 -1 weer goed te staan, en zal Uw probleem zijn opgelost

succes met het mooie MAGIX product.

mido

dennistcheng schreef op 11.05.2014 om 23:38 uur

Beste Dennis, importeer de film in VDL. dan activeer U de film door rechts op het project te klikken, en dan frame table opnieuw aanmaken, dan kome de 0 -1 weer goed te staan, en zal Uw probleem zijn opgelost

succes met het mooie MAGIX product.

mido

Hoi @mi-bo

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb het geprobeerd maar helaas zonder succes.

Het geluid blijft happerend en kraken.

Misschien heb je het al gelezen maar ik heb gemerkt dat het alleen gebeurd met filmpjes die ik met mijn HTC telefoon heb gemaakt.

Filmpjes gemaakt met de ipad hebben dat probleem niet,

Echter kan ik de telefoon filmpjes wel gewoon normaal afspelen op mijn pc zonder kraken, alleen in Magix gaat het fout. Als ik die filmpjes dan via Magix opsla op mijn pc , kan ik ook via de pc de filmpjes niet meer zonder kraken bekijken.

Nog een andere optie?

Groet

Dennis

mi-bo schreef op 12.05.2014 om 13:37 uur

Hoi Dennis,
ik neem aan dat je bestanden van je telefoon importeert naar je Pc, doe het eens anders sluit telefoon via USb kabel aan op de Pc, open VDL klik op de rode knop onder Preview scherm klik op een van de bovenste opties zoek dan de USB poort op en dan de beelden importeren, want dit is de beste manier om beelden van rand apparatuur te importeren in VDL
succes.