Geluid in film en sporen weg na omzetten project in film

leon-pronk schreef op 29.03.2017 om 16:27 uur

Nadat ik in Video Deluxe 2017 een project heb omgezet in een film is het project verdwenen (leeg). Verder is het geluid van zowel de film in het back-up project als de aanvullende muziek in een apart spoor verdwenen. Ik heb het gehele programma al opnieuw gedownload zonder resultaat.

Verder lukt het me niet om support online te krijgen omdat het telkens aangeeft dat mijn product te oud is terwijl ik het net heb gekocht.

Reacties

mi-bo schreef op 30.03.2017 om 09:23 uur

Hallo Leon,

na het installeren van de online download versie, is via hulp ook de gratis programma's geïnstalleerd, en daarna via hulp online actualiseren gedaan.

gr

Michael

leon-pronk schreef op 02.04.2017 om 11:37 uur

Beste Michael, Bedankt voor je reactie. Heb een update uitgevoerd. Ik ben in het programma op zoek naar support gegaan. Maar ondanks dat ik me heb geregistreerd zijn alleen nog de oudere versies van MAIX zichtbaar wat later op een afwijzing stuit. Onder mijn account is het programma wel zichtbaar en nogmaals registreren geeft aan dat het programma al geregistreerd is. Graag advies.

gr. Leon

mi-bo schreef op 02.04.2017 om 12:42 uur

Hallo Leon, ga naar deze link

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

dan inloggen met e-mail adres en wachtwoord bekend bij MAGIX, mijn producten, als hier het aangekochte product niet bij staat , kan onderin product registreren handmatig ingevuld worden.

dan staat het wel geregistreerd

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 02.04.2017 om 18:13 uur

Hallo Leon,

Ik heb de vraagstelling en de antwoorden gelezen. Volgens mij is VDL weldegelijk goed geïnstalleerd, geactiveerd en geregistreerd. Dit maak ik op, uit het feit, dat u online kan actualiseren (update) en u via "hulp / extra inhoud installeren" heeft gedaan.

Het kan zijn dat: "Nadat ik in Video Deluxe 2017 een project heb omgezet in een film is het project verdwenen (leeg)" door een niet meer te achterhalen foutieve handeling uwerzijds is veroorzaakt. Zelf denk ik, dat u uw project niet heeft opgeslagen, maar wel dat u video deluxe heeft afgesloten.

Mijn advies is om een nieuw project te maken en dit project eerst op te slaan, voordat u de film gaat maken. Want wanneer u dit niet doet, gaat uw project verloren en dan heeft u alleen nog de eventuele back-ups.

Wanneer u geen audio spoor ziet, kan het zijn dat er een vinkje staat bij “Video/audio op één spoor”. Haal deze weg en wanneer u nu een filmfragment naar de tijdlijn sleept, dan komt op spoor 1 het beeldmateriaal en op spoor 2  het geluid te staan. Druk op "Y" en klik op het tabblad "video/audio" Zie afbeelding.

De zin: “Verder lukt het me niet om support online te krijgen omdat het telkens aangeeft dat mijn
product te oud is terwijl ik het net heb gekocht”
begrijp ik niet echt.

Hoe u contact kunt opnemen met Magix, klik dan eens op deze link: http://www.magix.com/nl/support/technische-ondersteuning/#c70984.

Succes,

Rob

leon-pronk schreef op 07.04.2017 om 20:27 uur

Beste Reactie-gevers, allereerst bedankt voor de terugkoppeling.

M.b.t. het geluid:

Ten eerste: het geluid van de geïmporteerde film was niet meer hoorbaar omdat na het exporteren alles was verwijderd. Ik heb dit echter onder audiofuncties/ Origineel geluid terugzetten weer weten te herstellen.

Ten tweede: Het geïmporteerde geluid is gewoon weg en heb het nogmaals toegevoegd. Een verklaring is misschien dat de geïmporteerde geluidsopnames ook nog fotomateriaal bevatte, wat zichtbaar was via MP3Tag en wat ik nu met hetzelfde programmatje heb verwijderd.

Voor wat support.

Wanneer ik je link gebruik is mijn geregistreerd ViDL 2017 nog steeds niet zichtbaar en wanneer ik dus een vraag wil maken en verzenden moet ik eerst een voucher kopen. Ik heb hiervan een print-screen gemaakt maar weet niet hoe ik dit kan toevoegen aan deze reactie. Het product is wel bekend bij Magix.

Gr. Leon

Voormalige gebruiker schreef op 07.04.2017 om 23:13 uur

Hallo Leon,

Oké, het probleem met het project en geluid heeft u opgelost.

Voor wat het support betreft. Het kan zijn, nadat u VDL geïnstalleerd heeft, een foutje in uw emailadres heeft gemaakt tijdens het activeren bij Magix. Zo iets heb ook eens gehad bij Norton Internetsecurity. U moet dit toch echt oplossen met de klantenservice van Magix, deze kunnen met het aankoop / bestelnummer, die u heeft gekregen bij de downloadversie en het serienummer nazien, waar de fout zit. U kunt de klantenservice bereiken op:

Advies: luister het bandje in zijn geheel af.

Succes,

Rob