geluid bij videofragment

claeys schreef op 20.02.2014 om 20:21 uur

Geluid bij HD filmfragmenten van mijn fotocamera Fuji hs 50 exr worden niet goed weergegeven. Er zijn enkel

pieken ruis te horen. Alle andere programma's geven dit geluid goed weer zoals het hoort. Enkel Foto's op DVD Deluxe 2013 van Magix slaagt er niet niet dit geluid goed weer te geven?

Reacties

magixagent schreef op 21.02.2014 om 08:27 uur

Een vraag alle andere programma's gebruikt U dan.
Als U een VDL Plus of Prem pakket heeft wordt HD ondersteunt hierin zit ook een fotobewerking programma in, en een heel mooi pakket om geluid te bewerken,
succes,

claeys schreef op 21.02.2014 om 13:07 uur

Picasa en Quick Time player en het programma van fuji waarmee ik de foto's bekijk en bewerkt kunnen alle het videofragment afspelen zonder hapering. Enkel wanneer ik het videofragment in Magix Foto suite wil integreren loopt het fout.

Het gaat er mij om dat ik veel montages maak met Magix foto suite maar dat dit programma er niet in slaagt om het geluid van dit videofragment juist weer te geven.

Voormalige gebruiker schreef op 21.02.2014 om 13:20 uur

Beste,

Ik heb het vermoeden dat het programma "Quick Time player" roet in het eten gooit.

Wat voor extentie heeft u videofragmenten? Ik denk dat het *.MOV zijn.

Als dit MOV files zijn dan adviseer ik u om Quick Time Player te verwijderen van uw computer en deze te vervangen door Qtime, die door Magix is meegeleverd op uw DVD.

Leg de dvd in de lade en houd de shift toets ingedrukt, anders start u het programma op.  Ga naar de map addon/ qtime / setup.exe. Nu wordt quicktime geinstalleerd.

Update deze na installatie NOOIT.

Wanneer u dat wel doet krijg u weer het zelfde probleem.

Succes,

Rob