Reacties

mi-bo schreef op 08.12.2019 om 01:56 uur

@marian.rooseboomdevries

Beste Marian,

U heeft een project op de tijdlijn staan, activeer het stukje wat U wilt roteren, met ontkoppeld U beeld en geluid.

Daarna kan het beeld worden geroteerd,

en beeld wordt achteruit gedraaid en geluid normaal.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

wijziging aangebracht i.v.m toevoeging projectje

Bol schreef op 08.12.2019 om 16:26 uur

Hallo Marian,

Wanneer u een stukje film roteert, dan roteert alleen het beeld. Het geluid moet het gewoon blijven doen. Misschien hebt u het geluid uitgeschakeld tijdens het roteren. Kijk een links van het spoor of u de "Solo" of de "Mute hebt geactiveerd. Het kan ook zijn dat u het luidsprekertje hebt uitgeschakeld recht van de middelste werkbalk. Als deze uitstaat dan staat er een schuine streep door het luidsprekertje. Met de sneltoetsen Alt-M kunt u het geluid aan en uit zetten.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.12.2019 om 21:54 uur

@marian.rooseboomdevries

Beste Marian.

Jammer dat U niet de moeite neemt als U geholpen bent met een oplossing om te reageren.

Dit was jammer genoeg ook in 04-04-2019.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

marian.rooseboomdevries schreef op 10.12.2019 om 07:02 uur

Gisteravond heb ik mijn film af kunnen ronden met behulp van jullie reacties. Daarvoor hartelijk dank.

Helaas heb ik niet iedere avond de tijd om met het programma te werken waardoor ook mijn late reactie.

Ik was ook in de veronderstelling dat ik in april had gereageerd.

Nogmaals mijn dank en ik hoop ook dat ik in de toekomst nog een vraag kan stellen.

mi-bo schreef op 10.12.2019 om 08:18 uur

@marian.rooseboomdevries

Goedemorgen Marian.

Dank voor Uw feedback.

Een goed bericht dat het probleem is opgelost en U verder kunt met Uw mooie hobby filmen en monteren.

Onder de mom "van hoe was het ook alweer ".

Een album gemaakt met veel tips,

http://www.mi-bo.magix.net/album/

Misschien de moeite waard om dit op te slaan onder favorieten.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael