geheugentoewijzing mislukt

kluissie schreef op 12.08.2012 om 21:10 uur

Beste Forumgenoten;

Als ik een film uit een gemaakt project wil exporteren als mpeg4 bestand, dan krijg ik steeds na een tijdje de melding dat de geheugentoewijzing is mislukt, of ik krijg een melding dat er een "ernstige modulefout" is opgetreden, en het programma loopt dan ook direct vast... Iemand enig idee wat hier aan de kand kan zijn. In het verleden ging het exporteren van films altijd goed.

Vr. groet, Kluissie.

Ik werk met VdL16 plus onder Windows 7

Reacties

mi-bo schreef op 13.08.2012 om 09:59 uur

Beste,
regelmatig Uw schijven defragmenteren,
heeft u de originele + versie of een aankoop gedaan met een ander pakket wat plus was, dan kunt u namelijk geenmpeg4 bestanden bewerken en importeren.
het importeren van in het verleden exporteren van films was dit ook mpeg4.
en even kijken waar het project wordt neer gezet door Magix, misschien is de ruimte op de schijf niet voldoende.
succes.

Voormalige gebruiker schreef op 13.08.2012 om 23:08 uur

Hallo Kluissie,

Wanneer Magix weer opstart vraagt hij op hij de foutmelding moet verzenden. Ook kan je de foutreportage bekijken. Kan je aangeven welk  DLL bestand hiervoor verantwoordelijk is.

Ik zie je antwoord wel verschijnen.

Robvroe1

kluissie schreef op 14.08.2012 om 12:56 uur

Beste Rob en Mi-Bo;

Met dank voor jullie reakties. Ik heb ondertussen d.m.v. bestand>backupbestanden te laden, het grootste gedeelte van de film kunnen exporteren. Er zit in het laatste stuk van de film iets dat de oorzaak was, maar ik heb dit niet precies kunnen achterhalen; ben dit opnieuw aan het maken Dus, met wat omwegen, toch het probleem kunnen oplossen.

Vr. Groet,  Kluissie.