Geheugentoewijzing mislukt

AddyV schreef op 01.06.2011 om 09:01 uur

ik zie verschillende vragen ivm met het probleem "geheugentoewijzing mislukt" maar geen enkel afdoend antwoord van Magix support.

het enige bruikbare antwoord komt van FAQ "splits uw show op in kleinere delen.

waarom is er dan de mogelijkheid Blu-Rays van 4GB te maken als wij de shows toch in kelinere stukken moeten kappen.

m.a.w. dit is geen valabel antwoord.

kan iemand mij verder helpen.

geeft Magix support op dergelijke problemen? dit is duidelijk een softwareprobleem.

dit is de 4de versie van Foto's op CD & DVD die ik aangekocht heb. vroeger nooit dit probleem gehad.

Reacties

magixagent schreef op 01.06.2011 om 14:43 uur

AddyV.
Geheugen toewijzing zou onder andere kunnen betekenen, dat de toewijzing van een foto-foto te dicht op elkaar staan, ( misschien 5/6 seconden)gaat u dan overgangen er op los laten dan is het zo dat de Pc met de eerste foto bezig is om het te berekenen en nog niet klaar is en de volgende foto moet zijn berekening onder gaan.
optie: 1: foto’s minimaal op 7 seconden zetten.
optie: 2: als het project klaar is, dan via bestand exporteren, bv Magix video dan wordt het voor gerendeerd, en dan worden alle s.g. fouten mee gerendeerd. en als het klaar is wordt het in verkenner opgeslagen onder de naam mxv, dit sleept u naar de tijdlijn en dan kan het wel zonder meer gebrand worden.
De waarschuwing van Magix betekend alleen als het toch gebrand zou gaan worden is de dvd niet te lezen.
succes.

mi-bo schreef op 03.06.2011 om 13:14 uur

gezien u het over 1920:1080 heeft zal het best mogelijk zijn dat Uw foto op cd/dvd programma geen mpeg4 aan kan.

Stuur een mail naar en via een telefoon nummer kunnen wij u misschien wel verder helpen,

gr mi-bo