geen scenedetectie na zwart frame

Jetteke6 schreef op 11.03.2010 om 12:35 uur

Wie o wie kan mij helpen???

Ik heb problemen met scenedetectie want alle beelden voor een zwart frame worden na opname keurig in scenes verdeeld.
Maar zodra ik heel even een zwart frame in mijn film heb (dit komt doordat je een tijdens opnames wel eens een stukje film terugkijkt en ja, dan heb je heel even een zwart beeld als je weer verder filmt) dan werkt scenedetectie verder niet meer.
Ligt het ergens aan mijn instellingen? Ik heb met importeren keurig scenedetectie en verdelen in takes aangevinkt en dat wordt gedaan TOT er heel eventjes een zwart frame verschijnt.
Dan heb ik geen film en geen scenes meer alsof de film niet meer verder gaat terwijl hij wel in zijn geheel op de harde schijf staat.
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is anders hoor ik dat wel.
Ik werk trouwens met windows vista.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik word er zo moedeloos van..

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 20.03.2010 om 16:37 uur
Beste, in dit geval zou ik adviseren om eerst de complete film op de tijdlijn te zetten en dan de "zwarte gaten" verwijderen. Dan is het weer een aaneengesloten geheel. Dan zou scenedetectie goed moeten werken. Succes.
Jetteke6 schreef op 20.03.2010 om 21:58 uur
Beste Cheeta,

Bedankt voor je reactie maar ik heb nog een vraagje: hoe zet ik de hele film dan op de tijdlijn, want Magix 'ziet' de film niet meer na een zwart frame.