Geen overgangen mogelijk met sommige scene's in video de luxe 17plus

robert schreef op 10.12.2012 om 16:26 uur

Beste mensen, ik heb 2 video films met video de luxe 17 plus opgenomen en daar één film van gemaakt. Als ik nu in de Storyboard modes scene's van film 1 naar film 2 of andersom verschuif, kan ik geen overgang maken tussen een scene van film 1 en film 2. Is daar een oplossing voor. Ik werk met Windows 7

Groeten Rob Kentie.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 11.12.2012 om 12:14 uur

Verklaar u vraag nader. Ik begrijp niet goed wat u bedoeld. Zijn het twee films die u heeft samengevoegd? Wat bedoeld u met, met VDL 17 plus opgenomen? Kunt u op de tijdlijn wel een overgang plaatsen?

robert schreef op 12.12.2012 om 20:24 uur

Beste Robvroe1, Ik heb mij inderdaad verkeerd uitgedrukt. Ik heb twee films geimporteerd met VLD17 en samen gevoegd. Daarna heb verschillende scene's van beide films verplaatst naar een andere plek.Van de scene's die ik naar deel 1 van de film  verplaatste kon ik toen bij de meeste scene's geen overgang zetten ook in de tijdlijn niet, bij het verslepen van de overgang blijft het een harde las of de overgang springt naar een scene ervoor of er achter en is dan wel de gewenste overgang maar niet op de goede plaats. Hopelijk ben ik nu duidelijk genoeg geweest.

Groeten   Rob Kentie

Voormalige gebruiker schreef op 12.12.2012 om 22:40 uur

Beste Robvroe1, Ik heb mij inderdaad verkeerd uitgedrukt. Ik heb twee films geimporteerd met VLD17 en samen gevoegd. Daarna heb verschillende scene's van beide films verplaatst naar een andere plek.Van de scene's die ik naar deel 1 van de film  verplaatste kon ik toen bij de meeste scene's geen overgang zetten ook in de tijdlijn niet, bij het verslepen van de overgang blijft het een harde las of de overgang springt naar een scene ervoor of er achter en is dan wel de gewenste overgang maar niet op de goede plaats. Hopelijk ben ik nu duidelijk genoeg geweest.

Groeten   Rob Kentie

Hallo Rob,

Lees dit eens.

http://www.magix.info/nl/elke-wijziging-van-een-overgang-wordt-een-zwarte-overgang.knowledge.817566.html

succes

Rob