Geen oploosing, produkt retour. Video Magix deLUXE 2013 Premium

Dutchforever schreef op 12.03.2013 om 18:15 uur

Vandaag defintief van Magix het bericht ontvangen dat zij het probleem niet kunnen herstellen.

Het ging allemaal wel een beetje on proffesioneel, mijn eerste ticket was al weer gesloten, maar er was geen oplossing geboden.  Opnieuw een ticket geopend en nu blijkt dat ze mijn syscheck niet hebben ontvangen.

Krijg ik allerlei oplossingen aangeboden die niet passen waarvoor ik Video de LUXe 3013 Premium heb aangeschaft., nl het reisanimatie deel. Dat kon ik hun maar niet aan het verstand krijgen dat ik puur daarom ben geswitcht. Ik werkte altijd met een andere software pakket, maar daar zat geen reisanimatie in.

Al mijn knip en plak werk zal ik nu naar alle waarschijnlijkheid opnieuw moeten uitvoeren incl de ondertitels en efffecten die al verwerkt waren.

Het programma wordt terug genomen door Magix.

Nu op zoek naar alternatief en weer opnieuw beginnen.

Voor mij is Magix Video de LUXE 2013 Premium een verkeerde keus geweest.

Reacties

mi-bo schreef op 12.03.2013 om 19:43 uur

Beste Dutchforever,

Alle verhalen gevolgt tot aan Duitsland toe,

Uw probleem ligt niet bij het MAGIX product maar misschien wel bij Uw PC ( afstelling antivirus)), want in vdl 2013 Prem en Foto Manager ( jubileum pakket) werkt de Reisanimatie perfect.

Succes met het zoeken naar een ander Montage Pakket

Dutchforever schreef op 13.03.2013 om 01:40 uur

Wie is u dat u deze wijsheid in pacht heeft ?????? De software leverancier weet helaas de oplossing niet.

Bij u werkt het wellicht perfect, bij mij niet. Magix kan het probleem niet vinden ondanks dat ze het wel kunnen reperteren. Mijn virus programma is niet gewijzigd alvorens ik MAGIX heb aangeschaft, MAGIX heeft zelfs goed gewerkt incl reisanimatie. Dus u schreeuwt heel hard en heeft de klepel horen luiden maar verder is het.....

Waarom bent u niet aan het werk bij MAGIX zodat er weer klanten geholpen mogen worden...????

........ Veel plezier met Magix...........