geen goed beeld op de TV

gpostuma1943 schreef op 28.02.2015 om 17:17 uur

Goedendag

Ik heb het volgende probleem,ik heb een Slideschow gemaakt met muziek.De instelling staat op breedbeeld echter bij het afdraaien op de tv geeft het een vertekend en misvormd beeld.Het hele progamma staat goed op laptob.Het maakt niet uit hoe in de tv instel ,breed of smal beeld het is vertekend.Ik gebruik jullie progamma Foto`s op DVD de deluxe waar ik eerder nooit probleem mee had.Dit  alles maak ik op mijn ASUS  I7  64 Bits,windows 7 .Verder had ik met het branden ook een probleem,ik kreeg bij punt 4 van het brand progamma een fout melding,deze melding is reeds verstuurd naar jullie.Later probeer ik het weer toen werd het hele progamma wel afgewerkt ,maar deugde de beelde op de TV niet.Ik hoop op een snelle en doeltreffende oplossing,want ik kom er niet uit.

FOTo`S op DVD de luxe

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 01.03.2015 om 09:19 uur

Hallo,

Dit is een gebruikersforum. Ik verzoek ik, daarom uw serienummer te verwijderen uit de vraagstelling. Hier kan misbruik van gemaakt worden.

Nu uw vraag. Als u uw DVD, via Windows Media Player afspeelt, is het beeld dan wel goed? Als dat zo is dan moet u het toch echt zoeken bij uw TV of DVD speler. U schrijft dat u uw DVD al op verschillende TV instellingen heeft afgespeeld, zonder goed resultaat. Dan blijft er nog een mogelijkheid over en dat is uw DVD speler. Ga naar de menu instellingen van u DVD speler en zet deze ook op 16:9. (raadpleeg uw handleiding)

Succes,

Rob

gpostuma1943 schreef op 01.03.2015 om 23:24 uur

Het was zo dat de DVD speler ook niet goed was ingesteld,maar er zitten nog steeds een paar foto`s bij waar de onder  of boven kant niet getoond word ,dus een ezel zonder poten en een beeld zonder kop .

De foto`s staan echter wel volledig op het progamma wat ik gemaakt heb

Voormalige gebruiker schreef op 02.03.2015 om 13:38 uur

Hallo,

Wanneer u bij het begin van u project heeft aangevinkt "Automatisch beeldvullend uitvullen", dan worden uw foto's vanuit het midden opgerekt, met alsgevolg dat er hoofden, benen etc.. van het beeld afvallen. U kan / moet uw foto dan zelf, via effecten / Weergave / positie & grootte, zo positioneren dat het hoofd of benen wel op het previewscherm te zien zijn.

Wanneer u het vinkje weghaalt bij "Automatisch beeldvullend uitvullen", dan worden u foto's goed weergegeven op het previewscherm. Echter nu krijgt u zowel links als rechts een zwarte balk.

Succes,

Rob 

gpostuma1943 schreef op 08.03.2015 om 10:51 uur

Het probleem is verholpen

Bedankt  Ben