Reacties

mi-bo schreef op 05.10.2009 om 14:13 uur
Beste, een vraag met welk pakket werkt u, want niet alle pakketten ondersteunen dolby surround 5.1. gr mi-bo team.
rvssr024 schreef op 05.10.2009 om 14:36 uur
Hallo mi-bo. Ik werk met Video Deluxe 15 Premium. Aanvullende informatie: ik heb in het weekend een ander project gemaakt, ook gebaseerd op M2TS files waarbij het geluid wel werkt. Alvast bedankt voor je hulp.
rvssr024 schreef op 05.10.2009 om 18:26 uur
Ik heb een willekeurig andere opname opgezocht, daarvan een M2TS file geladen zonder resultaat. Dit heb ik een aantal keer herhaald voor willekeurige andere M2TS files van andere opnames en ineens werkte het. Geen idee wat de oorzaak is, maar erg betrouwbaar komt het niet op mij over.

Aanvullend, ik moest Video Deluxe afsluiten vanwege een programmafout (gebeurt ook regelmatig), waarna het NIET meer werkt. Heeft iemand een idee waarom, ik sta op het punt dit pakket van mijn pc af te gooien?
enrique1998 schreef op 19.10.2009 om 22:36 uur
Wat betreft de laatste opmerking over "de programmafout", krijg deze melding regelmatig. Kan dan VDL niet meer opstarten. Na herhaaldelijk opnieuw installeren heb ik het programma inderdaad van mijn pc gegooid. Zonde van het geld.